Nära anhörig dog och ikväll kommer bonusbarnen.
Hej!
En nära anhörig till mig dog för en vecka sedan och nu sitter jag bara och gråter. Orkar knappt stiga upp om mornarna. Är så ledsen =(
Nu till ännu ett problem. Jag bor med min sambo som har två barn från tidigare, 6 och 10 år. Dom är jätte trotsiga och dom bor varannan vecka hos oss. Dom kommer hit ikväll och jag frågade lite lätt av sambon om han kunde be mamman till barnen att ha dom ännu denna vecka för just nu orkar jag inte med dem i denna jobbiga sorg jag befinner mig i. Vill ju inte barnen skall se då jag ligger och gråter heller och jag behöver min sambo som stöd.
Men sambon sa att det går inte, att dom kommer ikväll. Jag är så ledsen och helt utan ork, tycker ni det var fel av mig att fråga detta av sambon? Det är ju inte mina barn och just nu skulle jag faktiskt inte orka. Men jag har väl inget val?
Han sa även att mamman inte skulle gå med på detta. Men varför vill man inte som mamma ha sina egna barn en vecka till? Jag skulle inte vilja skicka mina barn till någon som just varit med om en tragedi.