Tips och hjälp om äggdonation och bra kliniker.
Har försökt bli gravida i över 5år nu. VI har kört både pergotime, hormonstimulering och IVF. Har lyckats bli gravid 1 gång på pergotime och en gång på egen hand som båda har slutat i missfall. Jag har gått ner 20kg i vikt för att öka chanserna. Är 40 år och tiden tickar iväg. Har precis misslyckats med ivf nr 2 och nu pratar dom om att mina ägg har sämre kvalitet och tipsar om äggdonation. Blev en kalldusch för oss och hela livet känns som det rasat.
Våran längtan är så stor och vi vill inte ge upp än. Vore trevligt om någon kunde berätta om sin äggdonationsresa eller om det är någon som är mitt i sin resa.
Jag har ju erfarenhet av IVF eftersom man gjort 2st men hela karusellen med donation, resor, kliniker och alla känslor och det praktiska runt omkring.
Jag har inte hunnit kolla runt så mycket än men kollat lite. Om man ska göra det här så vill man gärna göra det på en seriös klinik och vet att allt funkar smidigt.
Jag är nyfiken på kötider, regler, det praktiskta och donationsköer, hur ser det ut?
Förstått att det finns en klinik i Umeå och även i Finland, Riga och St:petersburg. Man vill ju att det ska funka praktiskt med resor mm
Även vart det är bättre pris utan att nalla på kvalitet och seriösa verksamhet.
Det är så många tankar, känslor och funderingar som snurrar i huvudet just nu.