Vi som nyss plussat och Bf 2014
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Jag hoppar in i gruppen då jag plussade i söndags, kan inte riktigt fatta det att jag blivit gravid efter 3 månaders försök. Jag har 3 barn sedan innan så detta blir fjärde barnet.
Jag jobbar som sekreterare, bor utanför Göteborg, gift, 33 år ung
Bf är än så länge på vår bröllopsdag den 25/8
Hej! Jag hoppar oxå in här. Vad härligt att få läsa om er alla :) Jag plussade igår med nr 3. Jippiiii!! Har två barn på 2 och 4 år. Känns lite knäppt att ha plussat då det hände lite hastigt :) var såklart planerat men trodde inte det skulle ske på första försöket.
Jag är 32 år och bor i Göteborg. BF 22/8.
Qaroliine... Vet inte hur detta funkar, har bara fl på mobilen så jag hoppas du ser detta
Men tack så mycket, gick precis in i vecka 7
Och grattis själv till barn 2, hoppas allt funkar som det ska och tack för att du svarade
Hej och Grattis till er alla:) Vi plussade igår, helt oplanerat och vi blev otroligt chockade båda två men glada:) H*n blir barn nr tre, har en son som fyller 3 år den 28 dec och en dotter som fyllde 1 år den 2 sep i år. Båda barnen blev till genom ivf så detta är verkligen stort. Vi funkar liksom!!:) Har dessutom bara fått till de en gång sen dottern föddes så det är svårt att tro att de är sant:) Jag bor i Göteborg och BF blir runt 24 aug:)
Hej! Hur mår ni alla nygravida? Har ni några gravidsymptom? Jag väntar fortfarande på mina, gick in i v.6 idag. Mina tidigare graviditeter har jag haft illamående mellan v.7-12 ungefär. Och molande värk till och från. Känns så mysigt att få uppleva detta underbara ännu en gång :)
Hej på er. Hoppar in här hos er. Grattis till alla er som plussat. Väntar vårt 2:a barn. Bor isthlm å är 30.