Vi som nyss plussat och Bf 2014
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Jag hoppar in i gruppen då jag plussade i söndags, kan inte riktigt fatta det att jag blivit gravid efter 3 månaders försök. Jag har 3 barn sedan innan så detta blir fjärde barnet.
Jag jobbar som sekreterare, bor utanför Göteborg, gift, 33 år ung
Bf är än så länge på vår bröllopsdag den 25/8
Hej! Jag hoppar oxå in här. Vad härligt att få läsa om er alla :) Jag plussade igår med nr 3. Jippiiii!! Har två barn på 2 och 4 år. Känns lite knäppt att ha plussat då det hände lite hastigt :) var såklart planerat men trodde inte det skulle ske på första försöket.
Jag är 32 år och bor i Göteborg. BF 22/8.
Qaroliine... Vet inte hur detta funkar, har bara fl på mobilen så jag hoppas du ser detta
Men tack så mycket, gick precis in i vecka 7
Och grattis själv till barn 2, hoppas allt funkar som det ska och tack för att du svarade
Hej och Grattis till er alla:) Vi plussade igår, helt oplanerat och vi blev otroligt chockade båda två men glada:) H*n blir barn nr tre, har en son som fyller 3 år den 28 dec och en dotter som fyllde 1 år den 2 sep i år. Båda barnen blev till genom ivf så detta är verkligen stort. Vi funkar liksom!!:) Har dessutom bara fått till de en gång sen dottern föddes så det är svårt att tro att de är sant:) Jag bor i Göteborg och BF blir runt 24 aug:)
Hej! Hur mår ni alla nygravida? Har ni några gravidsymptom? Jag väntar fortfarande på mina, gick in i v.6 idag. Mina tidigare graviditeter har jag haft illamående mellan v.7-12 ungefär. Och molande värk till och från. Känns så mysigt att få uppleva detta underbara ännu en gång :)
Hej på er. Hoppar in här hos er. Grattis till alla er som plussat. Väntar vårt 2:a barn. Bor isthlm å är 30.
Smyger in här jag också, jag och sambon plussade i lördags, är i vecka sex=) FÖRSTA gg på mina snart 23 år som jag blir gravid (och då har jag aldrig använt kondom) Vi är överlyckliga!
Bor i Södertälje och mina enda symptom är trötthet och stora bröstvårtor som pekar rätt ut;)
Hoppar in här jag med, plussade dan före jul :)
Blev plus redan efter 3dje försöket, kom väldigt oväntat.. trodde inte det skulle gå så fort. :) Är 25 år och är (första barnet)
Symtom än sålänge är ömmande bröst, svullen mage, lätt illamående när man inte ätit på ett tag å hård mage. Annars går allt väldigt bra, å känns väldigt roligt.
Bara jag som är knäpp och går runt och väntar på att symptomen ska kicka igång ordentligt så att man känner sig med barn?=)
Jag har några symptom som jag gärna delar med mig av
Min kära sambo anser att jag är knäpp "Vafan på stenåldern hade dom inga häftiga apparater så dom kunde se barnet i magen, vad är det med er kvinnor som alltid måste veta?! " jag muttrar lite och tittar på hans skäggiga anlete och tänker "det är inte i din mage det växer nåt,, dumfan" Haha jag har iaf bestämt mig för att göra ett tidigt vul/ul, nån som har erfarenhet av det?=)
Hoppar in här och kan dela med mig av mina symtom som faktisk har avtagit för några dagar sen. Är i vecka 13 och har BF i augusti. Jag började må illa i vecka 7-8 och svullen och allting luktade och smakade riktigt illa. Bröstena var det första jag kände av och det gjorde jag redan i veck 3-4. Det var det jag reagerade på för ont i bröstena hade jag aldrig haft förr så då gjorde jag och min man ett test som jag plussade på. Känns skönt att kunna äta nu och njuta mer av att vara gravid. Det var som att vakna en morgon och va en ny människa och mat suget var som aldrig förr. Så nu blir det att njuta av resten av tiden!
Går in i vecka 9 idag, mår oförskämt bra, bara yttepytte ömma bröst som blir stenhårda på kvällen och jäkligt trött och lat. fick se ett pickande <3 i v 8 så nånting finns ju där:)
Hej alla preggon! :)
Tänkte tipsa om den här sidan ifall ni inte hittat dit ännu:
www.familjeliv.se/Forum-11-220/m72250016.html
Jag hoppas länken fungerar, men det är en bildtråd för oss som har BF i augusti 2014.
Är så kul att se alla fina magar så jag hoppas att ni joinar oss där :)