• fantasifull

Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)

Ny plussad med bf 24/7 !!!:) inte planerad graviditet men välkommen ändå:) finns det fler i Örebro som också har Bf juni-juli?? :) Jag Är nyinflyttad i Örebro och får gärna kontakt med fler mammor eller blivande mammor :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)
  • BaraVeronica
    AlliIsadora skrev 2014-01-28 21:35:00 följande:
    Baraveronica: Ja är gärna vara med då:)
    Jag visste inte att gruppen inte syns, så skicka ditt fullständiga namn så kan jag bjuda in dig till gruppen om du vill? :)
  • maahliin

Är gärna med här! Flyttar till laxå kommun mellan laxå och hasselfors nu. Väntar andra barnet har en tjej född nov -08 innan. Och har bf 13/7 enl. kub. 

BaraVeronica du får gärna bjuda in mig med :) Mahlin Persson

• AlliIsadora
    Ellisme skrev 2014-02-02 19:14:28 följande:

Allilsandora: det kan vi göra, alltid lite svårt när man är helt ny på ett ställe så det vore ju en ide.:) vad roligt, hur gammalt är ditt första barn?

Bara Veronica: jag hittar inte igen gruppen på Facebook, men den finns där än eller?:)

Min dotter är 14 mån :)
  • BaraVeronica
    maahliin skrev 2014-02-10 14:17:37 följande:
    Är gärna med här! Flyttar till laxå kommun mellan laxå och hasselfors nu. Väntar andra barnet har en tjej född nov -08 innan. Och har bf 13/7 enl. kub. 

BaraVeronica du får gärna bjuda in mig med :) Mahlin Persson
    Det ska jag absolut göra, den gruppen fick jag spel på "lycka 2014 örebro" har jag startat, inte så aktiv just nu men det kommer! Som det är nu så kan jag bara adda mina vänner till gruppen :S så jag mailar mitt namn så kan du skicka vänförfrågan OM du vill ! :) 
  • BaraVeronica
    mikispikis90 skrev 2014-02-10 15:27:39 följande:
    Bjud in mig med :) Mikaela Warnicke :)
    Det ska jag absolut göra, den gruppen fick jag spel på "lycka 2014 örebro" har jag startat, inte så aktiv just nu men det kommer! Som det är nu så kan jag bara adda mina vänner till gruppen :S så jag mailar mitt namn så kan du skicka vänförfrågan OM du vill ! :) 
  • BaraVeronica
    AlliIsadora skrev 2014-02-10 15:01:36 följande:
    Min dotter är 14 mån :)
  • 14mars

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen! Har bf 25/6, 2a barnet, bor i Kumla :)

• Emma872

Åh va roligt med fler som väntar barn i juni i Örebro! Jag väntar första barnet 27/6, har inte bott särskilt länge i Örebro och känner inte så många, följer gärna med i er grupp :) så maila mig gärna!

• mikispikis90

Jag bor i Örebro vid universitetet nu har min man sem i två veckor och då ska vi vara ute i sommaratugan

Ev efter det? Har du fb kanske? Om vi kan pma där?!

Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)