Vad är det första du tänker när du ser mig ?

Mkt fokus på ögonbrynen. : ). Skulle vart kul att få gensvar på mitt något mer nyanserade inlägg. Stämde ngt?
Det blev finare men måla dem med lite ljusare färg.
Åhhhh Vilket söt bebis är det din bebis??
Även på den senare bilden med tjockare ögonbryn ser de jätteplockade ut... Tror du plockar fel
Snölycktan
Jag håller med helt! Många skriver om hur hon verkar som person snäll m.m men man ska inte döma någon som man inte känner efter sitt utseende.
Jag måste vara trött för jag tänkte ingenting direkt när jag såg din bild.. Sen efter en stund så tänkte jag att du hade stora fina ögon.
Du ser rätt vanlig ut, åt det söta hållet. Varken snäll eller elak. Lite tunna ögonbryn men det är ju en smaksak =)
Jag tänkte stora vackra ögon!
Svårt att förklara hur jag menade tror jag kanske, så ritade hur jag menade. Hoppas du inte tar illa upp att jag "kluddat" på din bild, jag är verkligen inte bra på bildbehandlingsprogram men tänkte det är mer konstruktivt att visa hur man menar. Lade även in "guidelinjerna" man brukar använda för att forma brynen. Man kan lägga en penna från näsvingen och upp för att se ungefär var brynet ska börja, sedan från samma ställe och via yttre kanten av pupillen för var brynet ska vara som högst (mellan de två punkterna "ska" det vara nästan rakt men i vinkel, i alla fall utan u-böj) - sedan från näsvingen via ytter ögon vrån så når man i förlängningen av linjen var brynet lämpligen slutar. Som synes behöver inte brynet förtjockas mycket alls, mest formas om lite i den inre halvan för att det ska bli ganska stor skillnad. Färgen bör vara lite mer mörkbrun än den blev här, men undvik svart.

Ursäkta, men jag tänkte tillgjord - det var den första tanke som dök upp tyvärr..
Tusselina: Tycker att du visade på ett riktigt pedagogiskt sätt där, tummen upp för det!
Riktigt snyggt också! Inte säkert att TS lyckas få till brynen exakt så dock; man rår dessvärre inte på hur de växer, bara hur de plockas. Jag har t ex själv fått tips om att låta mina växa längre in, alltså så att de sitter tätare, men det vill de ej. Allt som händer om jag slutar plocka "i mitten" är att jag får hår där mellan dem, men brynen i sig blir inte längre för det utan får bara knasig form och ser vildvuxna ut.