Kort uppe på väggen på mitt ex:s dotter....
Jag och mitt ex gick isär för tre år sedan och såhär ligger det till: För fem år sedan var hon otrogen och hon blev gravid men ville komma tillbaka och jag tog emot henne för vi kunde inte veta vems barnet var. Det visade sig inte vara mitt då vi gjorde faderskapstest men jag tog ju ändå till mig barnet som om det var mitt. Tanken var ju att jag skulle adoptera barnet men vi separerade efter två år. Dock fick vi ett barn till ihop under dem åren. Efter seperationen hade jag barnen hos mig varannan helg, ledigheter, sju veckor på sommaren men efter sommaren tillät inte mamman mig umgänge med den äldsta dottern pga att jag inte var biologisk pappa och att hon hittat en "ny" pappa till henne. Nu har jag ju min dotter varannan helg, ledigheter och andra tillfällen då det passar och jag vill säga att vi har trots allt en bra relation trots den lilla tid vi har tillsammans. Nu är det så att jag har kort uppe på väggen på min icke biologiska dotter, detta påpekar ju mamman då hon hämtar dottern här och säger att jag inte får ha det. Jag säger att det är väl inte så konstigt med tanke på att jag var hennes pappa under hennes tre första levnadsår. Mamman undrar hur jag ska förklara detta för våran dotter då hon börjar undra, jag säger väl som det är säger jag. Du kommer förstöra min dotters liv säger mamman om du säger som det är. Som ni förstår så kommer inte mammans dotter ihåg mig för hon fick inte träffa mig under ett halvår efter då mamman avbröt vårt umgänge, jag träffar henne ibland nu när jag hämtar min dotter men hon vet inte vem jag är mer än min dotters pappa.... Så, ska jag ta ner korten??????????