Ok att ha sex när barnet sover i sängen?
En väninna berättade att de hade haft sex (hon å hennes man) när 3åringen sov i samma säng.
Tycker ni det är okej? Barnet sov och märkte ingenting. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka....
En väninna berättade att de hade haft sex (hon å hennes man) när 3åringen sov i samma säng.
Tycker ni det är okej? Barnet sov och märkte ingenting. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka....
För mig är det i alla fall höjden av white trash att ha sex i samma säng som sina barn.
Och HUR kan man ligga där och vara tänd? Hur kan man vara avslappnad och njuta? Man kan omöjligt njuta av sex när ens barn ligger bredvid. Det som borde snurra i huvudet är hur fel det är!!! Själviska föräldrar, stackars barn! Barnet sover i rummet, ha sex någon annanstans i huset. Höjden av lathet att inte ens orka gå ur sängen...
Nej!! För bövelen!! Knulla i ett annat rum, i bilen, på toa, var som helst men lämna barnen utanför ert sexliv! Respektlöst!
Du vet ingenting om mig och ingenting hur väl jag känner mina barn. Jag vet mina och mina barns gränser mycket väl. Jag har inga problem med att avstå från sex för mina barns skull.
att man ens blir sugen när ens barn ligger och sover bredvid!!
usch säger jag!!