• love christmas

Ok att ha sex när barnet sover i sängen?

En väninna berättade  att de hade haft sex (hon å hennes man) när 3åringen sov i samma säng.
    Tycker ni det är okej? Barnet sov och märkte ingenting. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka....

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ok att ha sex när barnet sover i sängen?
  • chobokid
    Mzm skrev 2013-12-06 11:59:28 följande:
    Att du ens behöver reflektera över en sån sak!! NEJ men har inte sex bredvid sitt barn!! Någonsin!! Fyyy vilka sjuka människor
    Vad är det som är sjukt med det? Barn brukar sova ganska djupt och som förälder vet man när barnet håller på att vakna. 

Hur gör du då när du sover i tält med dina barn? I somras kändes det som att nu skulle vi behöva ha två rum i tältet, barnen är 6 och 8. 
  • UniqueSnowflake
    chobokid skrev 2013-12-13 17:31:52 följande:
    Vad är det som är sjukt med det? Barn brukar sova ganska djupt och som förälder vet man när barnet håller på att vakna. 

Hur gör du då när du sover i tält med dina barn? I somras kändes det som att nu skulle vi behöva ha två rum i tältet, barnen är 6 och 8. 
    Det har inte ens slagit dig att barnen låtsas sova vidare för att slippa bli indragna i något som för dem kan vara traumatiskt?
    Demon
  • chobokid
    UniqueSnowflake skrev 2013-12-13 17:33:20 följande:
    Det har inte ens slagit dig att barnen låtsas sova vidare för att slippa bli indragna i något som för dem kan vara traumatiskt?
    Demon
    Som sagt känner jag mina barn ganska väl. I somras kom tvivlet att 8åringen kan låtsas om att hon sover. Barnen sover vanligtvis i ett annat under några års tid. En 3åring låtsas inte om sådant. 
  • UniqueSnowflake

För mig är det i alla fall höjden av white trash att ha sex i samma säng som sina barn.

• Mzm
    chobokid skrev 2013-12-13 17:31:52 följande:
    Vad är det som är sjukt med det? Barn brukar sova ganska djupt och som förälder vet man när barnet håller på att vakna.  Hur gör du då när du sover i tält med dina barn? I somras kändes det som att nu skulle vi behöva ha två rum i tältet, barnen är 6 och 8. 

Som förälder vet du när ditt barn håller på att vakna??? Du kan omöjligt till 100% veta om ditt barn sover eller är vaket. Eller kunna läsa av att barnet är påväg att vakna. Du skriver även barn brukar sova ganska djupt, då menar du att alla barn sover på samma sätt?? Sker det alltså inga förändringar i beteendet, du har ingen aning om barnet låtsas sover eller halv sover. Samt är GANSKA djupt en chansning! Menar du på riktigt att ni inte kan behärska er i ett tältet när era barn sover bredvid er? En 6 och 8åring dessutom. Om man som föräldrar inte kan hålla sig ifrån sex när man befinner sig i närheten av sina barn så har man antingen problem eller så är man extremt självisk. Man sätter sina egna behov först utan att förstå hur det i sin tur kan påverka ens barn.
  • Mzm

Och HUR kan man ligga där och vara tänd? Hur kan man vara avslappnad och njuta? Man kan omöjligt njuta av sex när ens barn ligger bredvid. Det som borde snurra i huvudet är hur fel det är!!! Själviska föräldrar, stackars barn! Barnet sover i rummet, ha sex någon annanstans i huset. Höjden av lathet att inte ens orka gå ur sängen...

• keron
    Mzm skrev 2013-12-06 11:59:28 följande:
    Att du ens behöver reflektera över en sån sak!! NEJ men har inte sex bredvid sitt barn!! Någonsin!! Fyyy vilka sjuka människor
  • Millan83

Nej!! För bövelen!! Knulla i ett annat rum, i bilen, på toa, var som helst men lämna barnen utanför ert sexliv! Respektlöst!

• UniqueSnowflake
    Millan83 skrev 2013-12-15 22:00:53 följande:
    Nej!! För bövelen!! Knulla i ett annat rum, i bilen, på toa, var som helst men lämna barnen utanför ert sexliv! Respektlöst!
  • keron
    Millan83 skrev 2013-12-15 22:00:53 följande:
  • Mzm
    Crimeli skrev 2013-12-15 21:56:41 följande:
    Som sagt, om man har stora barn också? Ska man knulla i en garderob då?

Vart som helst utan i samma rum som barnet! Hur svårt kan det vara, man får sätta vissa av sina egna behov efter barnets välbefinnande.
  • chobokid
    Mzm skrev 2013-12-14 00:22:36 följande:

Som förälder vet du när ditt barn håller på att vakna??? Du kan omöjligt till 100% veta om ditt barn sover eller är vaket. Eller kunna läsa av att barnet är påväg att vakna. Du skriver även barn brukar sova ganska djupt, då menar du att alla barn sover på samma sätt?? Sker det alltså inga förändringar i beteendet, du har ingen aning om barnet låtsas sover eller halv sover. Samt är GANSKA djupt en chansning! Menar du på riktigt att ni inte kan behärska er i ett tältet när era barn sover bredvid er? En 6 och 8åring dessutom. Om man som föräldrar inte kan hålla sig ifrån sex när man befinner sig i närheten av sina barn så har man antingen problem eller så är man extremt självisk. Man sätter sina egna behov först utan att förstå hur det i sin tur kan påverka ens barn.

Du vet ingenting om mig och ingenting hur väl jag känner mina barn. Jag vet mina och mina barns gränser mycket väl. Jag har inga problem med att avstå från sex för mina barns skull.

• Mzm
    chobokid skrev 2013-12-16 11:40:09 följande:
    Du vet ingenting om mig och ingenting hur väl jag känner mina barn. Jag vet mina och mina barns gränser mycket väl. Jag har inga problem med att avstå från sex för mina barns skull.

Det har ingenting med dig eller dina barn att göra, utan det gäller allmänt. Nu känns det ju helt plötsligt som att du ändrat dig, eftersom du innan påstod att det var ok att göra vissa saker när dina barn var i närheten, medan du nu säger att du kan avstå. Du kan omöjligt veta exakt hur dina barn ska agera hela tiden eller vad dem ser och hör, du kan ju inte styra dem som nån robot och läsa av varenda en tanke de har.. Men men ingen ide att diskutera detta med dig ändå då vi har olika nivåer av moral.
Svar på tråden Ok att ha sex när barnet sover i sängen?