• FuckGoggleAskMe

Förskolan förbjuder köttbullar för att mörkhyade kan ta illa upp!

Pa min dotters förskola har dom slutat att servera köttbullar, för att de mörkhyade barnen tar det som rasism, speciellt de kortvuxna, lite rundare barnen. Varför ska invandrarna komma hit och ta ifran oss de svenskaste som finns - köttbullar?
    Jag tycker det har gatt för langt! Köttbullsförbud!!

Dessutom har de grönögda barnen kännt sig utpekade, sa nu har dom infört förbud mot gröna ärtor ocksa!

Inte nog med det, Lucia och vara andra fina, svenska traditioner har förbjudits pga dessa förbenade invandrare!
    Men för att vara lite rättvisa, firar de numera bara buddistiska högtider (det finns inga buddistiska barn pa förskolan, sa lika för alla).    

Jag tycker invandrarna har gatt för langt, begränsa invandringen och fridlys köttbullen!
    Och allt detta började bara för att förskolan införde blabärsförbud, för de blaögda barnen kände sig kränkta och diskriminerade.

Bör jag byta förskola?

• Svar på tråden Förskolan förbjuder köttbullar för att mörkhyade kan ta illa upp!
Svar på tråden Förskolan förbjuder köttbullar för att mörkhyade kan ta illa upp!