Anonym (drogbajsare) skrev 2014-01-06 00:28:01 följande:
Hade det inte varit lättare om du postat under ditt Flashback namn Klyban?
Sen tror jag inte du behöver dumförklara de som läser för dem ser ju tydligt hur du vägrar/inte kan svara rakt på frågor så det blir lite att dumförklara övriga människor när man försöker vända på allt, det är lite tvärt-emot över dig va?
Sådan taktik funkar bara på andra drogpappegojor och på Flashback - home of the drug-parrots
Jag har svarat på det mesta från dig, men nu väntar jag svar från dig.
Har ställt samma fråga många ggr nu om den här livstidsprevalensen.
Det verkar väldigt tufft för dig, i att jag har rätt och så övertydligt rätt.
Jag gett dig källan och jag gett dig sidan cannabis och livstidsprevalens avhandlas.
tom gett dig siffran som står där 21,4% på cannabis.
Den Svenska befolkningen mellan 15-64år är ca 6,1 miljoner(återfinns på SCB om du vill dubbel kolla).
6100000 x 21,4% = 1305400 personer.
Jag skrev 1,3miljoner, vilket är felaktigt avrundat, den där Klyban som du verkar "gilla", har faktiskt skrivit ~1,31miljoner varje gång.
Jag har använt 1,3miljoner i vart enda inlägg här sen denna rapport kom ut, ända tills du rättade mig.
Vilket jag tackar för, för vi ska vara sanningsenliga.
Även om det bara är 10000 personer.
Statistik av denna arten är nått oavsett vilket läger man är i, inte kan bortse från att vara som dom är.
Personligen har jag inte sett en enda person bestrida denna rapport och statistik.
Det är den nya verkligheten i Sverige.
Så berätta för andra människor här på familjeliv om varför vi inte ska ta denna statistik på allvar.