• Nilsmamma

Blivande mammor i Stenungsundatrakten?

Väntar mitt andra barn i början av mars nästa år och undrar om det finns fler blivande mammor här runt Stenungsund där jag bor? Ingen av mina vänner ska ha barn och det hade varit kul att ses i vår att kanske ev kunna ta en fika eller liknande med andra med små bebisar :)

• Svar på tråden Blivande mammor i Stenungsundatrakten?
  • Binan

Var hos MVC dig och allt var så bra. De gör inga undersökningar i onödan eftersom de retar för mycket och är riskfyllt.

Men slemproppen gick i morse :)

• Sagans

Vad spännande att det snart är dags Binan! Hur mår du nu? Hände det något mer?

• Josefinmagnusson88

Jasså du har en liten tös i magen :) hurvhar din graviditetbvsritnmed mående, crawings, viktuppgång, hjärtljud och magform? Alltid kul att höra hur andra har att det:)! Har du en dotter eller son sedan innan?

Nilsmamma skrev 2013-12-17 21:42:40 följande:
    Jag har en tjej i magen som kommer i mars :) går in i v 29 idag och känner mig just nu som en urvriden disktrasa! Så trött och ser fr emot lite julledigt :) hur mår ni andra?

• Binan
    Sagans skrev 2013-12-19 18:26:57 följande:

Vad spännande att det snart är dags Binan! Hur mår du nu? Hände det något mer?

Ja det gick igång under natten och kom 12:09 mitt på dagen D. Den mest punktliga lilla flicka jag känner.

Hamnade på NÄL och det är jag glad över. Underbar personal och snabba med att hjälpa/fixa och stannade när jag ville. Fick en bm vid sängkanten och en + student mellan benen när det var dags.

Rekommenderar dem varmt :)

Tänk vad nervös jag varit att de skulle ske på julafton.
  • Sagans

Grattis Binan!! Hur går det för er och hur är livet som tvåbarnsföräldrar?

• Binan
    Sagans skrev 2013-12-28 17:30:32 följande:

Grattis Binan!! Hur går det för er och hur är livet som tvåbarnsföräldrar?

Tack så mycket!

Det går bra. Var inte beredd på att livet/dagsrutinerna kastades om helt!

Vår pojk brukar vakna 06-07 varje morgon men pga sena kvällar över julveckan är vår morgon 2-3 timmar förskjuten. Min fästman hade semester över julen så han är hemma 1-1/2 vecka till. Vi lever i en bubbla ????????
  • Binan

Det skulle vara två smiley istället för en massa ????

;)

• Sagans

Binan: Vad härligt det låter!! Kul att ni är nöjda med Näl! Jag har fött i Varberg innan och var jättenöjd, men nu blir det Näl

• Martina14

Hej! Här verkar vara en aktuell tråd :) Söker också lite nya bekantskaper nu när jag är f-ledig.. bor på tjörn, nära kållekärr.. fick en liten dotter den 22 december.. träffas gärna på fika eller promenader! Någon som går på hasselbackens öppna förskola, där kan man också ses! 

Är det på gång med någon fika-dejt eller så, så säg gärna till! Kanske kan vi alla (de som kan och orkar) ses på en fika på något fik i stenunsund? 

• Binan
    Martina14 skrev 2014-02-04 00:36:50 följande:

Hej! Här verkar vara en aktuell tråd :) Söker också lite nya bekantskaper nu när jag är f-ledig.. bor på tjörn, nära kållekärr.. fick en liten dotter den 22 december.. träffas gärna på fika eller promenader! Någon som går på hasselbackens öppna förskola, där kan man också ses! 

Är det på gång med någon fika-dejt eller så, så säg gärna till! Kanske kan vi alla (de som kan och orkar) ses på en fika på något fik i stenunsund? 

Jag kan tänka mig fika/promenad eller nått :)
  • Binan
    Nilsmamma skrev 2014-02-25 17:02:30 följande:

Jag har BF 10 mars och bor i kyrkenorum :)

Nu e de snart dags!

Hur mår du?
  • Sagans

Hej igen! Hur går det för er alla? Nilsmamma, har det kommit någon bebis? Här har vi tre veckor kvar nu!

Svar på tråden Blivande mammor i Stenungsundatrakten?