Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Berätta
Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Vet någon annan om den? (tex närstående eller partner eller liknande)
Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Vet någon annan om den? (tex närstående eller partner eller liknande)
Min största hemlighet är att jag just högg ihjäl "Hundmördaren" med en yxa.
okej jag har världens sämsta äckligaste dummaste vidrigaste hemlighet... är ni redo?? .....
jag har massa HÅR på magen!!...
detta resulterar att jag aldrig haft på mig bikini eller badat i en offentlig plats
jag måste alltid se till att ha på mig långa tröjor och inte korta eller genomskinliga (vilket gör sommaren till min värsta årstid då jag svettas som en gris!!! jag vågar inte visa min apmage till någon vilket leder till att jag har aldrig haft pojkvän eller minst sagt haft sex! (ja, jag är fortfarende oskuld ) Ingen vet om detta, inte ens mina bästa vänner eller min familj .
. Just nu försöker jag spara ihop pengar till laser. Jag vet att det finns viktigare saker att fokusera på i livet men jag kan inte förklara hur svårt det är att ständigt vara på min vakt , speciellt när jag var en tonåring och Jag har ångest varje dag över det
Just nu är det att jag har väldigt mycket mer pengar än min sambo tror. Han tror att vi precis går ihop, med nöd och näppe oftast, men sanningen är att jag har nästan 40 000 sparat på mitt konto. Anledningen är att han har samma ekonomiska ansvarskänsla som en treåring ungefär, och när han inte jobbar och drar in till halva hyran så förväntar han sig att jag ska täcka resten trots att jag är student och redan har backat upp honom i flera månader när han varit för lat för att jobba. I hemlighet sparar jag några tusen varje månad och köper saker till mig själv, lagar lyxig mat när han inte är hemma och köper godis osv. Resten sparar jag för att om vi gör slut ska jag kunna åka utomlands eller nåt och inte bry mig, inte sitta i skiten ekonomiskt för att jag under hela vårt förhållande fått betala hans skulder han fått av lättja.
Sen har jag en annan hemlis också men den vet jag inte om jag vågar skriva.
Min största hemlighet är att jag tänder på tjejer som ofrivilligt kissar på sig offentligt. Och helst ska börja gråta av skam. Berättade det för en tjej en gång och det slutade inte lyckligt. Fick också halva FL på mig en gång när jag berättade det här.
Att jag jobbat som telefonvärdinna. Ett jobb jag faktiskt gillade rätt bra och skulle kunna tänka mig igen.
Jag petar mig sinnessjukt mycket i näsan.. och jag vill inte erkänna vad jag gör med det sen. Och det är ett tvångsbeteende. Jag petar mig i näsan tills det blöder. Jag kan kontrollera det någorlunda på dagen, i vaket tillstånd, men på natten, när jag sover, börjar jag pilla som besatt. Jag kan inte hindra mig själv. Det är helt undermedvetet. Jag kom på idén att ha på mig vantar på natten, men sen började jag slita av mig dem i sömnen. Nu tar jag på mig vantar och tejpar dem runt handleden för att förhindra att jag petar mig näsan tills det blöder ;( Jag är ett sånt freak, och jag vet att människor förmodligen tycker att jag är världens äckel och borde dö för detta. Behöver jag ens nämna att jag inte vågar ha något förhållande då jag är rädd för att någon ska komma på hur äcklig jag är :(
Jag har haft detta problem hela mitt liv, så länge jag kan minnas. Jag har helt ärligt funderat på om hypnos skulle kunna fungera, men jag vågar inte erkänna mitt problem för någon. Detta är första gången jag erkänner hur äcklig jag är :(
Att jag jobbade som hora i schweiz och ingen vet om de förutom mitt ex! Sa till min mamma och mina bröder att jag jobbade som barnflicka!
Min hemligaste hemlighet är att jag är bisexuell, går jättebra att berätta här på FL men känner mig inte redo att berätta för någon. Ingen vet om det (är anonym här) förutom jag. Vågar inte berätta för föräldrarna eller vännerna. Jag (är tjej) och har pojkvän, men jag är kär i en tjej mer än pojkvännen.