• Mammio

Vad fick du i julklapp från ditt jobb?

Än har jag inte jobbat så länge då jag pluggat o så där ett tag, men fick förra julen en väska (rätt så fin ändå) med Kommunens logga och lite godis. I år fick jag 250 kr i presentkort i en butik som jag inte ens vet vad det är. Får se om jag kommer använda den. Hade egentligen bara velat ha biobiljetter eller något.
    Min sambo fick idag en julklapp, en jättefin mjuk och tjock pläd.
    Jag undrar vad ni andra har fått:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-23 11:19
    Det verkar vara väldigt många som inte får något alls. Det tycker jag är väldigt tråkigt faktiskt. För mig betyder det att cheferna ändå bryr sig om sina anställda o gör en sådan sak. Jobbar som sagt inom kommunen som undersköterska och är timanställd så får de som är ordinarie personal och vi timmisar så känns det som att vi också är alla lika värda. Chefen är noga med det att alla ska få lika och det tycker jag hon gör bra. Fick till och med en kram bara sådär av bossen.:P

Hoppas ni som inte fått julklappar av jobbet får det imorn på julafton av nära o kära i alla fall:)
    God jul på er:)

• Svar på tråden Vad fick du i julklapp från ditt jobb?
  • Orcha

Vi fick lägga en julslant till valfri välgörenhet.
    Känns gott för julefriden.

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Dr Mupp

Inget alls. Alla andra fick, men eftersom har en lite annorlunda anställning så fick inte jag nått.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Astrofys
    Insatt skrev 2013-12-23 23:55:25 följande:

Om du tycker att jag och mina kollegor på en kommunal skolförvaltning ska få presenter för pengar som borde gå till skolor som knappt klarar budget pga att ramarna är för snäva får det stå för dig. Nästa gång kanske det drabbar ditt barn och få hade det nog varit annat ljud i skällan man jag lova!