guldlock1980 skrev 2014-02-19 10:13:19 följande:
Adina: jag går på sellmer, är väldigt nöjd! De är alltid snabba att svara när man kontaktar dem, enkelt att få tid, lugnt och avslappnat när man är där. Gillar att det är så litet och personligt. Ja, nu återstår en nervös väntan :) en låååång väntan!
Tack varför och saffran, hoppas på positiva resultat för oss alla! Varför: kommer bli din tur att försöka oxå snart :)
Ah ok, Sellmer är den klinik jag också besökt sedan några år! är jättenöjd med deras bemötande och flexibilitet, men klart man biland funderar på att byta klinik då det ännu inte tagit sig. sannolikheten att det skulle bero på kliniken är nog mycket liten, har varit i kontakt med flera som blivit gravida där så det är nog snarare mig felet beror på.. maxad stressnivå?
missade tyvärr äl denna cykel (söndags) då det var så ont om resor till köpenhamn, så jag får vänta tills nästa månad. suck.
men ingen väntan är så jobbig som den du, saffran och andra genomgår nu- nämligen väntan på testet! man går och tänker, funderar och känner efter... och full av förhoppningar!
HÅLL UUUUT!