Miss Sunny skrev 2025-05-28 18:22:14 följande:
¨Giftarmål... haha. Jag är inte dum, bara kåt ;) Jo, åldersskillnad är både spännande och tändande. Jag har haft flera (mkt)yngre älskare/kk.
Men jag tänker ... vad med sjukdomsrisk ? Kondom självklart, men endå ? Och att han kanske är en bedragare. Vad vill han tycka om min kropp, jag är inte precis ung själv om jag vågar hävda att jag håller mig hyffsad bra.Han är öppen om att han träffar/har träffat många, tom. par, en riktig kåtbock/horbock. Han är mycket "på", och ganska grov i sitt språk. Delad känsla, både äcklar och tänder mig på samma gång Dessomutan bor han i en stad ganska långt bort, vem ska stå för resa, evt. hotel o.dyl. ?
Jag är mycket kluven om jag skal våga. Men man lever bara enn gång, och åren går fort.Har du haft flera unga svarta "toyboys" ? Nyfiken, mitt pm är öppet om du vill ;)
Jag har varit med ett par yngre Svarta. Nu senast en som var 31. Men ingen av dem kan kallas "toyboy" för jag föredrar och försöker välja riktiga män, också om det är en ganska ung man.
Med en bra förstudie och vara noga med vem jag väljer så tycker jag att jag tillräckligt bra kan undvika sjukdomsrisk. En eller annan liten förkylning, någon liten kort reaktion på att möta en ny bakterieflora är nog det värsta jag har råkat ut för under alla år.
Alltid kondom om jag inte känner honom mycket väl och det finns ett aktuellt test.
Jag träffar ingen och inte på så sätt att jag skulle kunna råka ut för något bedrägeri.
Det största bedrägeriförsök jag har råkat ut för att någon har varit lite väl optimistisk när han i förväg beskrivit sina personliga egenskaper.
Om han gillar mig och min kropp eller inte, det är helt och hållet upp till honom. När det är stor åldersskillnad så vet han det redan i förväg.
Om han inte gillar mig så finns det andra som vill ha mig...
Jag vet att min kropp inte är lika vacker som när jag var ung, men jag har bättre självkänsla och är mycket mer nöjd med mig själv nu som mogen kvinna i jämförelse med när jag var ung.
Jag är övertygad att den vetskapen och min bättre självkänsla gör mig till en mer attraktiv och åtråvärd kvinna i de flesta mäns ögon.
Jag tycker att det oftare är yngre män som är lite mer tydliga och grova i språket. Om det är en man jag gillar så väljer jag att acceptera det och då kan jag tycka att det kan vara ganska tändande. Om han är tydlig med att han vill ha mig, åtrår mig och blir tänd på mig så får han gärna använda lite grova ord...
Gällande det ekonomiska brukar jag räkna med och förbereda mig på att vi ska dela ungefär 50/50.
Ibland har det blivit så, men i de flesta fall har mannen stått för en större del, och ibland för hela kostnaden.
Jag var ofta osäker och lite nervös förr, de första gångerna, under de första åren. Men med ökad erfarenhet, mot bakgrund av alla roliga äventyr och positiva upplevelser som jag har fått varit med om så går det mycket lättare i dag. Fortfarande lite pirrigt och nervöst, men numera är det sällan jag tvekar, sällan jag har svårt bestämma mig.
Testa!Annars kommer du för alltid ångra dig, ångra den där chansen du aldrig tog.Att göra valet att ta vara på en möjlighet behöver man aldrig ångra.
Lycka till