• Anonym (BBC)

Erfarenhet från BBC ??

Hej, Jag är helt såld på detta med BBC, den totala upplevelsen som jag får med en svart man är otrolig. Jag lever med en vit man, men vi har ett öppet förhållande. Under 4 års tid har jag träffat 2 svarta killar/män. Det har varit otrolig sex, spänningen och kontrasterna har riktigt höjt mitt/vårat sexliv. Min man delar min erfarenhet. Kan väl tilläggas att ha tjatar om när vi skall träffas nästa gång. Vad är era erfarenheter runt detta ? Vet att jag inte är ensam, men hur vanligt är detta i Sverige ?.

• Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-04-17 12:35:45 följande:

TS skriver bl a om kontrasten.
    Jag (och min man) har ungefär liknande erfarenheter som står i trådstarten, men jag är kanske lite mer fokuserad på mannen som älskare, mer än just bara en BBC.
    Kontraster är intressanta, spännande och ofta upphetsande. Då menar jag inte enbart hudens färg utan också skillnader/kontraster mellan olika män gällande t ex personlighet, personliga egenskaper, sättet att älska på, och mycket annat. För mig som är mycket ljus, blond med blå ögon, så är också hudens färg en läcker kontrast.

Vissa inlägg blev tydligen anmälda och bortplockat (pga rasism...???). Jag försöker beskriva ungefär samma sak men försöker vända orden lite mer så att ett för många intressant trådämne också ska kunna diskuteras trots att vissa kanske är väldigt lättkränkta?

Jag älskar att dansa och ägnar mig ganska mycket åt detta och har gjort det under många år.
    Jag älskar mer att dansa med män som har en naturlig rytm och en mer naturlig känsla för musiken.
    Känslan för rytmerna är viktigare och betyder mycket mer för mig än det rent tekniska utförandet på dansen.
    Mina mångåriga erfarenheter har lärt mig att min egen upplevelse är att många fler män med mörk hudfärg verkar ha större intresse, kunskap eller helt enkelt större fallenhet för att dansa bra och på ett naturligt sätt följa musikens rytmer. Jag påstår absolut inte att dessa egenskaper skulle bero på hudfärgen, jag vet faktiskt inte vad den stora skillnaden beror på, utan jag berättar bara om mina egna upplevelser och mina erfarenheter gällande alla dessa män (både vita och män med mörk hudfärg) som jag har haft nöjet dansa med under alla dessa år.  
    En mycket tydlig majoritet av de män jag har dansat med så är min egen erfarenhet att det oftare är män med mörk hudfärg som har en mer naturlig rytmkänsla, mer naturlig förmåga följa musikens rytmer och är i mina ögon mycket bättre danspartners än de som saknar dessa förmågor, vilka i mitt fall oftare har varit män med vit hudfärg.
    Vad den uppenbara skillnaden beror på vet jag inte, men jag vet att väldigt många kvinnor delar min uppfattning. Jag tror att de flesta, såväl män som kvinnor, kan hålla med om, det är ganska allmänt accepterat, att det ligger något i det jag skriver, t ex gällande rytmkänsla.

Genom dansen och musiken, och på flera andra sätt, har jag under åren haft nöjet närmare lära känna ganska många olika män. Jag har under åren fått chansen älska med ganska många olika män.
    Min erfarenhet är att goda dansare, män med en naturligt god rytmkänsla, också påfallande ofta är goda älskare.
    De som enligt mitt tycke har varit sämre och mer ointressanta älskare har påfallande ofta varit män som också är sämre dansare och som har mindre naturlig känsla för musikens rytmer.
    Alltså på precis samma sätt som jag tidigare har beskrivit gällande dansen så är mina egna erfarenheter att män med mörk hudfärg ofta är bättre älskare än vita män. Men återigen konstaterar jag att jag inte med säkerhet vet vad dessa skillnader i egenskaper det beror på, utan jag kan bara konstatera och berätta om vad som är mina egna erfarenheter.

Under åren, med ökande erfarenhet och mognad, har jag också lärt mig att för mig personligen spelar storleken roll.
    Först och främst önskar jag att mannen har de personliga egenskaper som jag föredrar men sedan i nästa steg gör det mig extra glad, och ofta extra tillfredsställd,  om det också visar sig att han är välutrustad.
    Av alla män jag har varit med under åren så har det visat sig att män med mörk hudfärg oftast har varit mer välutrustade än de vita män jag har varit med, i några fall mycket mer välutrustade.
    Sedan vad detta beror på vet jag inte. Har män med mörk hudfärg oftare en större än vita? Eller kan det t ex bero på att välutrustade män har bättre självkänsla och därmed större förmåga att förföra mig? Faller jag lättare för goda dansare och bra älskare och i mitt fall visar dessa sig mycket oftare vara män med mörk hudfärg, med god självkänsla och som påfallande ofta är välutrustade? Det finns nog tusen olika möjligheter?

Men om jag önskar öka mina chanser högst påtagligt att få träffa en riktigt bra älskare, som också är välutrustad, så har det påfallande ofta varit en man med härlig rytmkänsla, en god dansare och då nästan alltid en man med mörk hudfärg.

Min egen make både godkänner och uppmuntrar att jag ibland har en älskare och han föredrar, såväl rent visuellt som av flera andra skäl, att det är en man med mörk hudfärg och gärna mycket välutrustad.
    Jag är en mycket lycklig och på många sätt priviligierad kvinna, och jag älskar min vita make.

Det här låter väldigt likt en av de kvinnor jag dejtade för flera år sedan.
    Hon såg en stor utrustning som ett extra plus men det viktiga var hur han förde sig.
    Hon var väldigt svag för svarta män och lärde mig att både respektera och förstå poängen med dem.
    Hon introducerade mig även till att själv testa deras förmåga och jag måste medge att det gav mig en helt annan insikt i hur hon fungerar.
  • Anonym (Kontrasten är spännande)

Nu åker jag och min make på semester utomlands, två veckor vi två tillsammans och dessutom en vecka då jag stannar kvar själv för att min man måste resa hem för att arbeta.
    Jag (och vi) har redan via appar kontakt med två olika älskare, en som jag och vi känner mycket väl sedan tidigare, en fantastisk älskare och en bra man, som har alla de personliga egenskaper som jag gillar. Och dessutom en ny men som det verkar mycket intressant och bra kontakt, som vad jag sett hittills har minst en mycket stor personlig egenskap som jag gillar.
    Båda är den typen av män, och med de tillgångar, som nämns i trådstarten.
    Jag är säker på att båda kommer ge mig alla chanser till fler erfarenheter gällande ämnet i tråden.

Det blir en ny upplevelse för mig och min man om det blir så att jag och min älskare får tid tillsammans vi två under hela den sista veckan. Jag är förväntansfull och som det känns just nu hoppas jag mycket på det för mig nya med så jättemycket egentid. Men vi får väl se om mina förhoppningar blir verklighet.
    Hur som helst kommer jag snart ha mer erfarenhet av trådämnet, jag hoppas att det blir mycket mer.

Detta har alltså kommit att bli någorlunda vanligt för mig, men eftersom vi reser utomlands kan jag inte svara på hur vanligt det är i Sverige.

• Anonym (Fs)

Jag är själv helt såld på YTP,, dvs yellow tight pussy,, alltså asiatiska tjejer med trång fitta,, men fru är helt ok med att jag ligger med dessa fantastiska kvinnorna, både hon och jag älskar kontrasten mellan gult och vitt,,, vad tycker ni?

• Anonym (hmmm)
    Anonym (Kontrasten är spännande) skrev 2025-05-02 12:45:15 följande:

Nu åker jag och min make på semester utomlands, två veckor vi två tillsammans och dessutom en vecka då jag stannar kvar själv för att min man måste resa hem för att arbeta.
    Jag (och vi) har redan via appar kontakt med två olika älskare, en som jag och vi känner mycket väl sedan tidigare, en fantastisk älskare och en bra man, som har alla de personliga egenskaper som jag gillar. Och dessutom en ny men som det verkar mycket intressant och bra kontakt, som vad jag sett hittills har minst en mycket stor personlig egenskap som jag gillar.
    Båda är den typen av män, och med de tillgångar, som nämns i trådstarten.
    Jag är säker på att båda kommer ge mig alla chanser till fler erfarenheter gällande ämnet i tråden.

Det blir en ny upplevelse för mig och min man om det blir så att jag och min älskare får tid tillsammans vi två under hela den sista veckan. Jag är förväntansfull och som det känns just nu hoppas jag mycket på det för mig nya med så jättemycket egentid. Men vi får väl se om mina förhoppningar blir verklighet.
    Hur som helst kommer jag snart ha mer erfarenhet av trådämnet, jag hoppas att det blir mycket mer.

Detta har alltså kommit att bli någorlunda vanligt för mig, men eftersom vi reser utomlands kan jag inte svara på hur vanligt det är i Sverige.

den veckan utan din man kommer bli mer spännande :)
  • Anonym (Undrande)

Min kille har ca 14cm stor. Aldrig testat detta upplägg men är det stor skillnad på hans storlek och någons som är lite större? Vad är era erfarenheter med någons med 14cm stor kontra en annans, dvs BBC?

• Anonym (Lena)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-05-04 16:20:41 följande:

Min kille har ca 14cm stor. Aldrig testat detta upplägg men är det stor skillnad på hans storlek och någons som är lite större? Vad är era erfarenheter med någons med 14cm stor kontra en annans, dvs BBC?

Beror ju på vad du menar med lite större. Mina älskare har rejält mycket större. Min sambo har större även han. Ja det är skillnad! Rätt stor skillnad för mig. Mitt ex hade typ 14 cm och det var inget vidare för mig. En del kvinnor bryr sig inte om storlek alls men för mig är det viktigt. 
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Lena) skrev 2025-05-04 17:27:02 följande:
    Beror ju på vad du menar med lite större. Mina älskare har rejält mycket större. Min sambo har större även han. Ja det är skillnad! Rätt stor skillnad för mig. Mitt ex hade typ 14 cm och det var inget vidare för mig. En del kvinnor bryr sig inte om storlek alls men för mig är det viktigt. 

Aha ok. Varför var det inget vidare för dig om jag får fråga? Hur mkt större har de? 

Är det känslan att hålla den i handen som gör det? hans är väl en hand iaf

• Anonym (Man2)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-05-04 17:55:14 följande:

Aha ok. Varför var det inget vidare för dig om jag får fråga? Hur mkt större har de? 

Den bistra sanningen är att hon är slapp, annars skulle en normalstor duga utmärkt
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-05-04 17:55:14 följande:

Jag gillar känslan av stora penisar. Blir utfylld på ett helt annat sätt än en normal/liten. Jag tycker det visuellt mycket sexigare också. 
    Har inte mätt deras penisar men skulle gissa på 23-24 cm. Det är förmodligen i underkant. Vet inte vad det kan va för omkrets på dem men når inte runt med fingrarna.

Märker att jag råkat trampa Lillsnorre på tårna också......
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Lena) skrev 2025-05-05 22:10:09 följande:
    Jag gillar känslan av stora penisar. Blir utfylld på ett helt annat sätt än en normal/liten. Jag tycker det visuellt mycket sexigare också. 
    Har inte mätt deras penisar men skulle gissa på 23-24 cm. Det är förmodligen i underkant. Vet inte vad det kan va för omkrets på dem men når inte runt med fingrarna.

Märker att jag råkat trampa Lillsnorre på tårna också......

Haha menar du Man2? 

Oj inte ens runt med handen. Ok. Ja det har jag inte testat. Denna får ju plats i handen iaf. 

• Anonym (Man2)
    Anonym (Undrande) skrev 2025-05-05 22:46:37 följande:

Haha menar du Man2? 

Oj inte ens runt med handen. Ok. Ja det har jag inte testat. Denna får ju plats i handen iaf. 

Jag svarar dig eftersom du nämnde mitt nick, och nej jag känner mig absolut inte trampad på tårna men tackar för omtanken och någon lillsnorre har jag inte heller😊

Jag har haft sex med kvinnor i större delen av mitt liv med kvinnor med fungerande slidmuskulatur så storleken har inte varit ett problem för mig🤗
  • Anonym (Q50 som också gillar)

Åter hemma igen Kyss

Ordentligt trött och fylld av en hel massa olika känslor, men mest härliga känslor.
    Mycket väl fylld...Oskyldig
    Och rik på nya roliga och fantastiska upplevelser och erfarenheter.

Har redan bokat på SAS-rean nästa resa till början på juli för att stanna där i fyra hela veckor SkålSkrattande
    Längtar redan tillbaka, till fler härliga upplevelser och att få bli ännu rikare på erfarenheter.
    Hoppas tiden till fram till 4:e juli går rekordsnabbt Flört

• Anonym (Man2)
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 15:04:05 följande:

Åter hemma igen Kyss

Ordentligt trött och fylld av en hel massa olika känslor, men mest härliga känslor.
    Mycket väl fylld...Oskyldig
    Och rik på nya roliga och fantastiska upplevelser och erfarenheter.

Har redan bokat på SAS-rean nästa resa till början på juli för att stanna där i fyra hela veckor SkålSkrattande
    Längtar redan tillbaka, till fler härliga upplevelser och att få bli ännu rikare på erfarenheter.
    Hoppas tiden till fram till 4:e juli går rekordsnabbt Flört

Gambia?
    Anonym (Man2) skrev 2025-05-28 15:14:17 följande:
    Gambia?
    Nej, nej, inget sådant.

Nej, jag föredrar få mina erfarenheter och upplevelser i ett EU-land, och tillsammans med människor, som ligger mycket närmare.
  • Miss Sunny
    Anonym (Lena) skrev 2025-05-04 17:27:02 följande:
    För mig är tjocklek/grovlek viktigare än cm/längd.

Annars kan jag säga att jag får flera pm från en svart man på 29, endå han vet min ålder (66).  Frestande, men jag tror inte jag vågar.  Han verkar till att vara en som knullar typ "allt".
    Miss Sunny skrev 2025-05-28 16:06:12 följande:
    För mig är tjocklek/grovlek viktigare än cm/längd.

Annars kan jag säga att jag får flera pm från en svart man på 29, endå han vet min ålder (66).  Frestande, men jag tror inte jag vågar.  Han verkar till att vara en som knullar typ "allt".
    Ja omkretsen, grovleken, är mycket viktigare än längden.

Åldersskillnad kan kanske vara nästan lika spännande som kontrasten mellan Svart och vit?

Försök få reda på så mycket möjligt om 29-åringen är en person som du kan gilla? Om han är en person som har de personliga egenskaper som du gillar, eller åtminstone kan acceptera?
    Om totala intrycket gör att det åtminstone känns någorlunda säkert, om han vill ha dig, så testa! 

Du kan alltid själv bestämma hur långt du vill gå eller om du vill avbryta. Så har jag tänkt flera gånger, men hittills har jag aldrig ångrat mig, har aldrig behövt stoppa eller avbryta. Jag har mycket oftare blivit både glatt och positivt överraskad, men hittills aldrig negativt överraskad.
    Men en bra förstudie är min rekommendation...

Om han skulle ha haft sex med många så kan du välja att se på det som att han har fått chansen öva sig och blivit en skickligare älskare, till nytta och glädje för dig.
    För du har väl tänkt ha honom för sex? Men inte för giftermål?

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

Annars kommer du för alltid ångra dig, ångra den där chansen du aldrig tog.
    Att göra valet att ta vara på en möjlighet behöver man aldrig ångra.
  • Tobben
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 16:58:41 följande:

Åldersskillnad kan kanske vara nästan lika spännande som kontrasten mellan Svart och vit?

Försök få reda på så mycket möjligt om 29-åringen är en person som du kan gilla? Om han är en person som har de personliga egenskaper som du gillar, eller åtminstone kan acceptera?
    Om totala intrycket gör att det åtminstone känns någorlunda säkert, om han vill ha dig, så testa! 

Du kan alltid själv bestämma hur långt du vill gå eller om du vill avbryta. Så har jag tänkt flera gånger, men hittills har jag aldrig ångrat mig, har aldrig behövt stoppa eller avbryta. Jag har mycket oftare blivit både glatt och positivt överraskad, men hittills aldrig negativt överraskad.

Om han skulle ha haft sex med många så kan du välja att se på det som att han har fått chansen öva sig och blivit en skickligare älskare, till nytta och glädje för dig.

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

Helt rätt!
    Om det känns spännande och rätt är det bara att prova!
    Det borde fler göra!
  • Miss Sunny
    Anonym (Q50 som också gillar) skrev 2025-05-28 16:58:41 följande:

Kolla noga i förväg.
    Använd kondom.
    Testa!

¨Giftarmål... haha. Jag är inte dum, bara kåt ;)  Jo, åldersskillnad är både spännande och tändande. Jag har haft flera (mkt)yngre älskare/kk. 

Men jag tänker ... vad med sjukdomsrisk ?  Kondom självklart, men endå ? Och att han kanske är en bedragare. Vad vill han tycka om min kropp, jag är inte precis ung själv om jag vågar hävda att jag håller mig hyffsad bra.Han är öppen om att han träffar/har träffat många, tom. par, en riktig kåtbock/horbock. Han är mycket "på", och ganska grov i sitt språk. Delad känsla, både äcklar och tänder mig på samma gång Dessomutan bor han i en stad ganska långt bort, vem ska stå för resa, evt. hotel o.dyl. ? 

Jag är mycket kluven om jag skal våga. Men man lever bara enn gång, och åren går fort.Har du haft flera unga svarta "toyboys" ?  Nyfiken, mitt pm är öppet  om du vill ;)
  • Anonym (Kontrasten är spännande)
    Miss Sunny skrev 2025-05-28 18:22:14 följande:
    ¨Giftarmål... haha. Jag är inte dum, bara kåt ;)  Jo, åldersskillnad är både spännande och tändande. Jag har haft flera (mkt)yngre älskare/kk. 

Men jag tänker ... vad med sjukdomsrisk ?  Kondom självklart, men endå ? Och att han kanske är en bedragare. Vad vill han tycka om min kropp, jag är inte precis ung själv om jag vågar hävda att jag håller mig hyffsad bra.Han är öppen om att han träffar/har träffat många, tom. par, en riktig kåtbock/horbock. Han är mycket "på", och ganska grov i sitt språk. Delad känsla, både äcklar och tänder mig på samma gång Dessomutan bor han i en stad ganska långt bort, vem ska stå för resa, evt. hotel o.dyl. ? 

Jag är mycket kluven om jag skal våga. Men man lever bara enn gång, och åren går fort.Har du haft flera unga svarta "toyboys" ?  Nyfiken, mitt pm är öppet  om du vill ;)
    Jag har varit med ett par yngre Svarta. Nu senast en som var 31. Men ingen av dem kan kallas "toyboy" för jag föredrar och försöker välja riktiga män, också om det är en ganska ung man. 

Med en bra förstudie och vara noga med vem jag väljer så tycker jag att jag tillräckligt bra kan undvika sjukdomsrisk. En eller annan liten förkylning, någon liten kort reaktion på att möta en ny bakterieflora är nog det värsta jag har råkat ut för under alla år.
    Alltid kondom om jag inte känner honom mycket väl och det finns ett aktuellt test.

Jag träffar ingen och inte på så sätt att jag skulle kunna råka ut för något bedrägeri.
    Det största bedrägeriförsök jag har råkat ut för att någon har varit lite väl optimistisk när han i förväg beskrivit sina personliga egenskaper.

Om han gillar mig och min kropp eller inte, det är helt och hållet upp till honom. När det är stor åldersskillnad så vet han det redan i förväg.
    Om han inte gillar mig så finns det andra som vill ha mig...
    Jag vet att min kropp inte är lika vacker som när jag var ung, men jag har bättre självkänsla och är mycket mer nöjd med mig själv nu som mogen kvinna i jämförelse med när jag var ung.
    Jag är övertygad att den vetskapen och min bättre självkänsla gör mig till en mer attraktiv och åtråvärd kvinna i de flesta mäns ögon.

Jag tycker att det oftare är yngre män som är lite mer tydliga och grova i språket. Om det är en man jag gillar så väljer jag att acceptera det och då kan jag tycka att det kan vara ganska tändande. Om han är tydlig med att han vill ha mig, åtrår mig och blir tänd på mig så får han gärna använda lite grova ord...

Gällande det ekonomiska brukar jag räkna med och förbereda mig på att vi ska dela ungefär 50/50.
    Ibland har det blivit så, men i de flesta fall har mannen stått för en större del, och ibland för hela kostnaden.

Jag var ofta osäker och lite nervös förr, de första gångerna, under de första åren. Men med ökad erfarenhet, mot bakgrund av alla roliga äventyr och positiva upplevelser som jag har fått varit med om så går det mycket lättare i dag. Fortfarande lite pirrigt och nervöst, men numera är det sällan jag tvekar, sällan jag har svårt bestämma mig.

Testa!

Lycka till
Svar på tråden Erfarenhet från BBC ??