LEVER RÄTT & går på behandling (FLUKONAZOL) ändå får jag svamp
Hej,
Det är nu sen i juli jag äter diflucan, och sedan i oktober 2013, jag äter det 2 gånger i veckan 150 mg. jag har slutat äta snabba kolhydrater.
Jag äter lågt GI - novete,hirs, quuona, råris, ris, sojamjöl, majsmjöl etc, glutenfritt och laktosfritt. Jag äter proibiotika i mängder, kaprylsyra, neem, åt grapefruktkärnextrakt, men slutade med det blev för mycket tabletter, Chrolerra kapslar har jag som är en alg,
sura äpplen, granatäpple (började 3e månaden med frukten) och det är inte mycket.
Jag gör allting från scratch... LCHF bröd äter jag, det som heter sukkerfritt. Och ändå har jag klåda där nere.
Jag har använt Lactal då och då, Vivag reagerade min kropp på och det började göra ont efter Vivag kapsel, vet inte vad som hände, men gelé Naturell balance har jag använt, jag använder Acos vaselin, jag har apolivas intimgel som jag använder, jag har inte ens duschat underlivet sen detta började för att inte förstöra den.
Jag läser massa på sidor, och lever verkligen BRA RÄTT, jag har köpt LCHF bok husmanskost och Hjälp vad ska jag äta.
Jag har nu köpt Candida Support som ska innehålla massa Dödande candida medel.
Jag vet fan inte vad jag ska göra, Inte nog med att jag är ruinerad ekonomiskt , mina tester visar att jag inte har svamp, tagit cellprov t.o.m för detta, men gynekologen har personligen sett att det är svamp, jag har en krans runt slidan som är blodig, den är närmast bakdelen i slidhålet kan man säga, och jag vet inte. Har inte ens tränat på hur länge som helst pga detta.
Ingen verkar kunna hjälpa mig. Jag har haft svamp sedan 2011, och jag har utvecklat en lätt vestibulit, Hur ska jag som lever rätt, äter rätt, kan allt rätt, äter FLUKONAZOL/DIFLUCAN och massa andra örter som ska vara svampdödande, INGET SOCKER, LÅGT GI bli frisk??!
Kan någon i denna världen hjälpa mig?