• Forumvärd

Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?

Snubblade över ett helt galet klipp på SVT. En cyklist som brann på alla cylindrar och vars cykelhjälm måtte ha varit överhettad. Roligt klipp men varning för starkt språk och många nya svordomar!

Titta på klippet och svara på frågan. Har du någonsin varit så arg? SkrikandesFlört
    http://www.svtplay.se/klipp/1728685/motionarens-galna-utbrott

Har du något roligt klipp så dela gärna med dig i tråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?
  • pluvdo
    Ungakillen95 skrev 2014-01-20 21:33:03 följande:
    Enbart på FL där folk blir upprörda över en man och hans cykel... Herregud

Upprörda?
    MVH Den smartaste kniven i lådan.
  • puss
    pluvdo skrev 2014-01-21 10:13:27 följande:

Upprörda?

ingen som kläckt ur sig att man ar avundsjuka iaf, än...
    *puss puss puss puss*
  • mullemuppan

En granne till mig som filmar när han och kompisen cyklar i Olstorp utanför Ljungsbro/Linköping. Finns ett klipp till på YouTube när dom cyklar i Valla/Linköping, sök på MyNameIsHeinz. Det är inte fejk, han blir så arg.

Har blivit lika arg själv, dock utan att agera ut det så som han gör. Senast var på jobbet, kanske inte läge att skrika rätt ut och kasta saker där kanske...

• Fobiker

Nej, så arg har jag nog aldrig blivit. Men det var ett kul klipp! Så absurt att det knappt går att parodiera. Skrattande 

• Saslan
    BymBym skrev 2014-01-17 01:07:21 följande:
    Jag ser en stor skillnad mellan det du skriver och klippet. Han skriker på sig själv och cykeln. Han skället inte på någon annan.

Förvisso, men detta inlägget handlade om ett klagomål jag fick på hur jag reagerar i en argumentation, nämligen att gå därifrån hellre än att skrika och slå sönder saker.
  • Saslan

Du ska då jämt vara avundsjuk Puss!!

puss skrev 2014-01-21 14:01:43 följande:
    ingen som kläckt ur sig att man ar avundsjuka iaf, än...
    *puss puss puss puss*

• Ungakillen95
    Saslan skrev 2014-01-22 22:46:23 följande:

Förvisso, men detta inlägget handlade om ett klagomål jag fick på hur jag reagerar i en argumentation, nämligen att gå därifrån hellre än att skrika och slå sönder saker.
    Nämen guuuud så duktig *klapp på huvudet* Drömmer
  • Saslan
    Ungakillen95 skrev 2014-01-23 02:49:29 följande:
    Nämen guuuud så duktig *klapp på huvudet* 

Tack! Det var precis det jag var ute efter att bevisa ;)
  • pluvdo

Kan inte låta bli att länka till ett annat (minigolf- och) cykelklipp här. Något av det roligaste jag sett:

MVH Den smartaste kniven i lådan.
  • YokohamaNr2
    pluvdo skrev 2014-01-24 11:56:35 följande:
    Kan inte låta bli att länka till ett annat (minigolf- och) cykelklipp här. Något av det roligaste jag sett:

" rel="nofollow" target="_blank">

Åh så kul! Just minigolf är något som kan göra mig riktigt arg faktiskt, spelar inte längre....
Svar på tråden Har du någonsin blivit så arg som cyklisten i det här tv-klippet?