• Anonym (Utlånad?)

Tänder på att bli utlånad

Det här har jag aldrig berättat för någon. Har alltid haft fantasier om att bli utlånad.
    Tänder på när mannen använder mig och får mig att göra saker för hans njutning.
    Önskar att jag var tillsammans med någon och att han verkligen tycker om mig och bryr sig om mig och skämmer bort mig. Men använder mig sexuellt och även lånar ut mig ibland eller bjuder sina kompisar att ta för sig.
    Måste finnas en likasinnad, men jag vågar verkligen inte avslöja detta för någon. Är rädd att råka illa ut eller att hamna i farliga situationer.
    Någon som har gjort liknande på riktigt? Hur började det?

• Svar på tråden Tänder på att bli utlånad
  • Anonym (gbg)

Har lånat min kompis fru några gånger men han har alltid varit med eller åtminstone funnits i huset.

• Anonym (we)

Du vill alltså att din man ska vara okej med att du knullar med andra män och har deras kukar i din mun, men samtidigt ska han inte få röra andra kvinnor?

• Anonym (Utlånad?)
    Anonym (we) skrev 2014-01-18 18:07:23 följande:
    Du vill alltså att din man ska vara okej med att du knullar med andra män och har deras kukar i din mun, men samtidigt ska han inte få röra andra kvinnor?

Vad har du läst det?
  • Anonym (gbg)
    Emma222 skrev 2014-01-18 17:01:56 följande:
    Jo vi har haft flera extra män i sängen men då har ju min pojkvän varit där med mig som trygghet. Att gå iväg själv med någon är jag lite för feg för

Har din man sagt att han tycker att det är ok att du går iväg med okända män?
  • Emma222
    Anonym (gbg) skrev 2014-01-18 18:20:34 följande:
    Har din man sagt att han tycker att det är ok att du går iväg med okända män?

Ja som jag skrev tidigare så är det en fantasi han har.
  • Anonym (gbg)
    Emma222 skrev 2014-01-18 18:37:43 följande:
    Ja som jag skrev tidigare så är det en fantasi han har.

Det skulle jag aldrig kunna tillåta och då med hänsyn tagen till säkerheten. Skulle aldrig förlåta mig själv om någon övergrepp etc inträffade vid någon av dessa träffar. Finns för mycket dårar där ute dock kan ni väl hitta någon bekant som du kan bli utlånad till.
  • Anonym (Utlånad?)

Jag är också rädd för allt, både att råka illa ut på grund av knäppa människor, och för sjukdomar.

För min egen del hade det krävts att min man verkligen hade tänkt igenom allt med tanke på min säkerhet. Okända människor hade jag aldrig gått med på!

• Anonym (gbg)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 18:46:51 följande:
    Jag är också rädd för allt, både att råka illa ut på grund av knäppa människor, och för sjukdomar. För min egen del hade det krävts att min man verkligen hade tänkt igenom allt med tanke på min säkerhet. Okända människor hade jag aldrig gått med på!

Låter som en hälsosam inställning. Har du någon kille nu, lite oklart tycker jag? Hur ställer du dig till om han vill träffa andra tjejer då du får träffa andra killar? Kan ju vara ett ultimatum han ställer.
  • Anonym (upphetsande)

Har både blivit utlånad och lånat ut min man.

Två gånger har min man lånat ut mig.

En gång till en för mig okänd man han letat upp på internet för att överraskade mig med. Självklar hade han försäkrat sig så gott han kunde om att han var frisk och självklart var det kondom på hela tiden.

En annan gång hände samma ska men med en dominant kvinna. Den gången var han med och fotograferade oss.

Båda gångerna var lyckade och skapade mycket upphetsande minnen för livet men jag känner inte att jag vill göra om det.

När jag har lånat ut honom har jag alltid varit med. Konstigt upphetsande att styra in honom i en annan kvinnas sköte.

• Anonym (Utlånad?)
    Anonym (gbg) skrev 2014-01-18 18:53:53 följande:
    Låter som en hälsosam inställning. Har du någon kille nu, lite oklart tycker jag? Hur ställer du dig till om han vill träffa andra tjejer då du får träffa andra killar? Kan ju vara ett ultimatum han ställer.

Jag dejtar ett par killar, men kan inte riktigt säga att vi är ihop. För mig handlar detta inte att jag vill ha sex med andra. Vill jag ha det så har jag väl det, eller inte om jag har lovat att vara trogen är jag det. Och då ska även han vara det.

Att bli utlånad handlar mer om att det är utifrån mannen och något han verkligen vill. Inte att jag ska bli tillfredställd.

Jag vill att han ska styra, och att jag själv är överlämnad till honom.

Och nej, att låna ut mannen på samma sätt känns främmande, men om han vill vara med andra är jag inte helt omöjlig.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 17:33:17 följande:

Låter helt underbart. Hur hittade ni varandra? Visste ni om er läggning från början?
    Ja vi visste båda två... Träffades på ett forum för likasinnade. Han skulle aldrig acceptera att jag smög iväg med någon på en toalett... Vi lever med stil och klass. Han är med hela tiden och instruerar den andra mannen vad och hur han ska göra... :) det jag tänder på är att han tänder på detta... Trevligt för alla inblandade ;)
  • Anonym (gbg)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 20:00:53 följande:

Jag dejtar ett par killar, men kan inte riktigt säga att vi är ihop. För mig handlar detta inte att jag vill ha sex med andra. Vill jag ha det så har jag väl det, eller inte om jag har lovat att vara trogen är jag det. Och då ska även han vara det.
    Att bli utlånad handlar mer om att det är utifrån mannen och något han verkligen vill. Inte att jag ska bli tillfredställd.
    Och nej, att låna ut mannen på samma sätt känns främmande, men om han vill vara med andra är jag inte helt omöjlig.
    Det låter nog klokt i att säga att ni inte är ihop då du säger att du dejtar ett par killar ;)

Klart att du tänder på detta det skriver du ju i inläget. Men det är inget att skämmas för. Ni ska ju båda tända på detta för att det skall fungera. 
  • Anonym (Utlånad?)
    Anonym (UG) skrev 2014-01-18 20:01:18 följande:
    Ja vi visste båda två... Träffades på ett forum för likasinnade. Han skulle aldrig acceptera att jag smög iväg med någon på en toalett... Vi lever med stil och klass. Han är med hela tiden och instruerar den andra mannen vad och hur han ska göra... :) det jag tänder på är att han tänder på detta... Trevligt för alla inblandade ;)

Det är precis så som jag skulle vilja ha det! Är bara rädd att om man söker utifrån läggningen kanske man bara hittar människor där man inte delar så mycket annat... Eller bygger relationer där just den sexuella läggningen är grunden. Och jag vill att det bara sk vara en del.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 20:12:08 följande:

Det är precis så som jag skulle vilja ha det! Är bara rädd att om man söker utifrån läggningen kanske man bara hittar människor där man inte delar så mycket annat... Eller bygger relationer där just den sexuella läggningen är grunden. Och jag vill att det bara sk vara en del.
    Jo så kan det nog lätt bli men vi har båda avfärdat många många personer pga detta! Vi delar så mycket annat än det sexuella vilket gör att vi kommer ännu närmare varandra! Med det sagt så innebär detta att den sexuella biten alltid kommer finnas med i vårt liv. Kommer aldrig behöva skriva några trådar på FL och beklaga mig att jag inte vill eller får sexuell stimulans ;)
  • Anonym (gbg)

Så jävla svårt är det väl inte att träffa någon på traditionellt sätt och sedan bygg upp detta efterhand. 

Visst är det den enda och enskilt viktigaste anledningen till att man kan leva med någon så visst men annars lär man nog hitta hem ändå. Jag har gjort mycket utforskande sexuellt och aldrig varit aktiv på någon av dessa sidor.

För mig är det extremt viktigt att få ut något intellektuell stimulans av ett förhållande annars går det inte. Det andra formar man sedan och ja de flesta har rätt "vilda" sexuella fantasier bara de vågar leva ut det.

• 044Quinnan

Jag hade det så med min fd make. Han var tydlig med det redan någon vecka efter vi gift oss. Han ville se mig bli påsatt av en annan man, filma och fota. Jag blev först bestört vågade verkligen inte ens tänka tanken men sen efter några veckor så hade han satt upp en sådan träff så då liksom bara blev det så. Det var nervöst o lite pinsamt. Mannen var mkt äldre än mig t.o.m. äldre än min make som var 14 år äldre Än mig. Han var dessutom en man som mkt väl visste vem jag var och kände
    mina föräldrar. min man hade valt med omsorg?..
    Det tog tid att få igång mig men sen var det helt underbart jag njöt av att se min man vid sidan av o h hur den nedre gubben tog mig. 
    därefter utvecklades det väldigt
    mycket! 

• ViktorThors

Jag lånar dig gärna 😉
    Tror inte din fantasi är ovanlig och den är absolut inte konstig. Jag är själv gift men attraheras av tanken att få leva ut sexuellt med en annan kvinna utan känslorna. 

• Kirenaj68
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 20:00:53 följande:

Du har inget emot att bli utlånad, men har vissa betänkligheter kring att din partner lånas ut till andra kvinnor? Bara det är skäl nog att låta det stanna vid en fantasi. 
  • Anonym (En man)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 16:25:29 följande:
    Tänder på att bli utlånad

Det här har jag aldrig berättat för någon. Har alltid haft fantasier om att bli utlånad.
    Tänder på när mannen använder mig och får mig att göra saker för hans njutning.
    Önskar att jag var tillsammans med någon och att han verkligen tycker om mig och bryr sig om mig och skämmer bort mig. Men använder mig sexuellt och även lånar ut mig ibland eller bjuder sina kompisar att ta för sig.
    Måste finnas en likasinnad, men jag vågar verkligen inte avslöja detta för någon. Är rädd att råka illa ut eller att hamna i farliga situationer.
    Någon som har gjort liknande på riktigt? Hur började det?

Du skulle kunna vara min sambo som skriver detta. Eller hon skulle kunna skriva detta så du är inte själv med dessa tankar tänker jag. 🤌😊
Svar på tråden Tänder på att bli utlånad