Inlägg från: Anonym (gbg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gbg)

Tänder på att bli utlånad

Har lånat min kompis fru några gånger men han har alltid varit med eller åtminstone funnits i huset.

• Anonym (gbg)
    Emma222 skrev 2014-01-18 17:01:56 följande:
    Jo vi har haft flera extra män i sängen men då har ju min pojkvän varit där med mig som trygghet. Att gå iväg själv med någon är jag lite för feg för

Har din man sagt att han tycker att det är ok att du går iväg med okända män?
  • Anonym (gbg)
    Emma222 skrev 2014-01-18 18:37:43 följande:
    Ja som jag skrev tidigare så är det en fantasi han har.

Det skulle jag aldrig kunna tillåta och då med hänsyn tagen till säkerheten. Skulle aldrig förlåta mig själv om någon övergrepp etc inträffade vid någon av dessa träffar. Finns för mycket dårar där ute dock kan ni väl hitta någon bekant som du kan bli utlånad till.
  • Anonym (gbg)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 18:46:51 följande:
    Jag är också rädd för allt, både att råka illa ut på grund av knäppa människor, och för sjukdomar. För min egen del hade det krävts att min man verkligen hade tänkt igenom allt med tanke på min säkerhet. Okända människor hade jag aldrig gått med på!

Låter som en hälsosam inställning. Har du någon kille nu, lite oklart tycker jag? Hur ställer du dig till om han vill träffa andra tjejer då du får träffa andra killar? Kan ju vara ett ultimatum han ställer.
  • Anonym (gbg)
    Anonym (Utlånad?) skrev 2014-01-18 20:00:53 följande:

Jag dejtar ett par killar, men kan inte riktigt säga att vi är ihop. För mig handlar detta inte att jag vill ha sex med andra. Vill jag ha det så har jag väl det, eller inte om jag har lovat att vara trogen är jag det. Och då ska även han vara det.
    Att bli utlånad handlar mer om att det är utifrån mannen och något han verkligen vill. Inte att jag ska bli tillfredställd.
    Jag vill att han ska styra, och att jag själv är överlämnad till honom.
    Och nej, att låna ut mannen på samma sätt känns främmande, men om han vill vara med andra är jag inte helt omöjlig.
    Det låter nog klokt i att säga att ni inte är ihop då du säger att du dejtar ett par killar ;)

Klart att du tänder på detta det skriver du ju i inläget. Men det är inget att skämmas för. Ni ska ju båda tända på detta för att det skall fungera. 
  • Anonym (gbg)

Så jävla svårt är det väl inte att träffa någon på traditionellt sätt och sedan bygg upp detta efterhand. 

Visst är det den enda och enskilt viktigaste anledningen till att man kan leva med någon så visst men annars lär man nog hitta hem ändå. Jag har gjort mycket utforskande sexuellt och aldrig varit aktiv på någon av dessa sidor.

För mig är det extremt viktigt att få ut något intellektuell stimulans av ett förhållande annars går det inte. Det andra formar man sedan och ja de flesta har rätt "vilda" sexuella fantasier bara de vågar leva ut det.

Svar på tråden Tänder på att bli utlånad