uska78 skrev 2014-01-20 10:17:03 följande:
Jag har haft en City mini GT, en grymt smidig vagn. Min dotter var 8 månader när jag köpte den och storebror var drygt 2 år.
Tyvärr sålde jag den efter 4 månader då jag inte gillade att sonen inte fick plats mellan sufletten och handtaget när han stod på ståbrädan. Jag fick vinkla handtaget rätt upp och gå vid sidan av vagnen. Det var den nackdelen som gjorde att att jag sålde vagnen. Jag hade BabyJoggers egna ståbräda till min vagn.
Nu är jag åter sugen på en GT, dottern blir 2 år i mars och storebror är 3,5 år då. Den tar ju så liten plats i bilen! Jag gillar att den är så rymlig, sonen är drygt 105 cm lång och får plats i vagnen.
Gissade att det skulle bli en aningens trångt... Har en City Select idag och är ganska nöjd men då gångerna är lätträknade sonen åker vagn så tycker jag att det är bättre att sälja Selecten till någon som behöver den bättre :)
Hittade GT:n till ett bra pris på
Smoothbaby.se och slog till ;) Den är ju helt suverän att "jobba" med så jag får väl göra ett försök med ståbräda framåt våren och hålla tummarna för att det går vägen... Tack för värdefull info!