vi som lever i överklassen
tänkte de kunde vara skoj med en tråd för oss som lever i överklassen. här kan vi prata om allt möjligt
tänkte de kunde vara skoj med en tråd för oss som lever i överklassen. här kan vi prata om allt möjligt
Hur definierar du överklass?
Haha, låt mig gissa att TS/Madeleine är samma person som haft åtaliga nick genom åren med "överklasstema". MadeleinefrånParis osv....ts verkar snöat in sig på just det namnet och överklassen.
Lika kassa på att stava också
(Rik fru), har du inte råd att köpa din egen champagne eftersom du måste skryta med att du dricker gratis på fest?
Överklassen hänger inte i WT's högborg familjeliv.
Herregud, jag har gift mig rik. Men vad gör det. Jag älskar min man. Jag visste inte ens att han var så pass rik som han är när jag började träffa honom. Vad spelar det för roll om jag är överklass? Ni är ändå bara ett par losers från förorten. Iallafall så är jag lycklig. Jag har en stor lägenhet på Strandvägen, Östermalm, Stockholm. Två fina barn, Henry och Eleonor. Jag är hemmafru. Jag shoppar, jag reser på resor med mina väninnor, Familj osv. Jag har klass. Jag lever ett prinsess liv med Louis Vuitton, channel osv. Ni som skriver dumma saker om överklassen, ni är bara avundsjuka. Nu går jag och fortsätter leva mitt prinsess liv som ni aldrig kommer få leva. Hejdå
Channel? Vilken kanal är det du syftar på Katarinaekeblom?