Tråden levde ganska länge, får väl väcka den till liv igen.. För har sett att många kvinnor verkar börja bära skinnbyxor igen som inte är pösiga.. De unga tjejerna verkar dock inte så många av ha vettig smak! (Förutom då träningsmodet)
Håller med trådskaparen i mycket.. blir liksom lite pirrig när jag ser en tjejs rumpa i något tight glansigt såsom läder, fuskskinn.. Leggings/ Träningstights tycker jag är riktigt läckert, samt grymt bekvämt att ha på sig.. ( Har det alltid när jag drar i väg på cykeln, då utan några fåniga kortbrallor ovanpå som vissa kör med! )
Håller med om att
" Kompressionstights är en höjdare, sitter snyggt och skön åtsittande känsla.
"
Har sen en tid tillbaka upptäckt dessa tjejer som pysslar med cosplay, har börjat med dräkter i osannolikt tight latex.. Ser så himla snyggt ut!! Skulle helt klart vilja lära känna en tjej som gillade att ibland klä sig så, vart man nu finner dessa??
Har alltid gillat skinnbyxor, minns en tid på 90-talet när jag börjat köra MC.. Det var vanligt med tjejer som hade skinnbrallor som satt supertight, kombinerade dessa med en stickad tröja.. Såg både snyggt och bekvämt ut. Sen i dök den där tiden upp då skinnbyxor, fuskskinn var vanligt och sen lackleggingsen.. Älskade hur dessa såg ut; hoppas de kommer tillbaka igen mycket snart.. Modet nu med alldeles förstora kläder är då riktigt fullt!! (Sen får andra tycka vad de vill!)