Anonym (Har flera) skrev 2023-09-17 18:27:18 följande:
Det är inte han som klagar på min klädsel utan mamma, syrra, väninnor. Har någon dött och det är begravning eller någon skall gifta sig och det är bröllop då kan jag försöka klä mig ordentligt, inte annars :)
Det är bara att gratulera dig och din partner - att du har hittat din stil som du och han trivs med. Så självklart fortsätt med att välja det du vill.
Vid vissa tillfällen som begravning och bröllop då det av situationen förväntas formell stil är det naturligt att välja det som situationen kräver - det är att visa respekt och en självklarhet. Jag är övertygad om att du löser det med stil och god smak också.
Men när du är ledig, hemma, tränar osv, självklart ska du välja det du trivs med. Både sexigt, praktiskt och bekvämt.
Stå upp för dina val - låt de avundsjuka väninnorna och släktingarna få tycka vad de vill. För det handlar nog om det tror jag.
Kompressionstights är en höjdare, sitter snyggt och skön åtsittande känsla.
Träningstights med scrunch effekt har ju blivit väldigt populärt på senare år och är ju grymt effektivt sätt att få en snygg rumpa än snyggare.
Keep on!