• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Anonym (anonym signatur)
    Pentra skrev 2019-12-27 13:58:46 följande:

Idag så fundrar jag på att ta på ett par blank-svarta leggings utanpå mina stay-ups, samt höga stövlar och en svart kort spetskjol till detta, när jag skall ut och shoppa inför nyår, och kanske ta en fika... ... /Pentra

Spets är inte så snyggt, men annars så... Skrattande
  • Anonym (SKINN)
    Anonym (J) skrev 2018-10-08 12:35:26 följande:

Jag klär klär mig i skinnbyxor,det är

så himla läckert och skönt.

Visst är det skönt??Blir så kåt nu när du skriver att du gillar känslan,så jag ska nog klä mig i skinnkläder nu,och ta ett skönt runk! Kram.
  • Anonym (Yesyes)

Har introducerat min 40+ fru till detta, är så glad för det.
    Visat bilder på fina plagg, och beställde hem ett par st.
    Hon provade dem efter lite tvekan och sa dem är väl okej.

Nu efter ett tag så har hon det hela tiden, fler och fler. Först ett par försiktiga fusk läder leggings om är matta till latex som man skall smörja in. Glänser som en ny polerad bil.

- Lack
    - Läder
    - PVC
    - Vinyl
    - Latex

Skinn är vi inte så mycket för..

• Sam Ståhl
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-01 14:32:03 följande:
    Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

Kan bara hålla med trådskaparen till 100 %.
    Är helt övertygad om att det är mycket vanligt att känna så.
  • Anonym (Grattis)
    Anonym (Yesyes) skrev 2022-01-21 08:53:12 följande:

Har introducerat min 40+ fru till detta, är så glad för det.
    Visat bilder på fina plagg, och beställde hem ett par st.
    Hon provade dem efter lite tvekan och sa dem är väl okej.

Nu efter ett tag så har hon det hela tiden, fler och fler. Först ett par försiktiga fusk läder leggings om är matta till latex som man skall smörja in. Glänser som en ny polerad bil.

- Lack
    - Läder
    - PVC
    - Vinyl
    - Latex

Skinn är vi inte så mycket för..

Grattis till dig?

Vad är det som gjort att din fru numera klär sig i dessa kläder? Gör hon det endast hemma eller åker lackbyxorna på även till jobbet osv?
  • Anonym (Skinnbyxfetish)
    Anonym (Grattis) skrev 2023-09-17 12:32:25 följande:
    Grattis till dig?

Vad är det som gjort att din fru numera klär sig i dessa kläder? Gör hon det endast hemma eller åker lackbyxorna på även till jobbet osv?

Oj, inte illa att se att en snart 10år gammal tråd fortfarande lever! Skrattande

Min sambo insett att hösten snart är här och hade fejkskinn byxor två dagar på jobbet denna veckan. Igår var vi hem till kompisar på middag och då hade hon tajta lackleggings. Det är ju inte bara dåligt att hösten börjat komma Cool

• Anonym (Har flera)

Jag har flera som ser ut som skinn men känns som vanliga leggings. Jag köpte dem efter klagomål på att jag alltid har leggings. 

Men jag gillar leggings, jag tränar i leggings. Det är skönt att gå till gymmet i leggings, träna i leggings, gå hem och duscha och därefter byta om till ett annat par leggings. Att inte skilja på träningskläder och kläder. Älskar verkligen träningskläder.

Nu vill jag även ha något socialt accepterat för att åtgärda "Sport-BH är ingen tröja" och "måste du alltid visa magen?"

• Sam Ståhl
    Anonym (Har flera) skrev 2023-09-17 16:00:21 följande:

Jag har flera som ser ut som skinn men känns som vanliga leggings. Jag köpte dem efter klagomål på att jag alltid har leggings. 

Men jag gillar leggings, jag tränar i leggings. Det är skönt att gå till gymmet i leggings, träna i leggings, gå hem och duscha och därefter byta om till ett annat par leggings. Att inte skilja på träningskläder och kläder. Älskar verkligen träningskläder.

Nu vill jag även ha något socialt accepterat för att åtgärda "Sport-BH är ingen tröja" och "måste du alltid visa magen?"

Byt bort din livskamrat! 
    Skämt åsido - men vi är många som tycker träningskläder är hur snyggt som helst. Så fortsätt gärna med träningskläder typ jämt! Snälla sluta inte med det.

Vill du bryta av dina träningstights med nåt annat så låter fuskskinnleggings som ett alternativ som är klockrent. Snyggt läckert och bekvämt.

Finns ju många sport-bh som är lite mer arbetade i modellen och liknar en topp. Och då har du nåt som är bekvämt, stiligt och som fortfarande låter dig visa magen.

Och det finns faktiskt träningstights i vansinnigt många underbara varianter, du kan hitta dem som ser ut som lackleggings eller hitta dem som ser ut som wet look leggings också...
    För att inte tala om latex - fast då har vi ju lämnat träningskläder...Flört

/ Sam
  • Anonym (Har flera)
    Sam Ståhl skrev 2023-09-17 17:32:33 följande:
    Byt bort din livskamrat! 
    Skämt åsido - men vi är många som tycker träningskläder är hur snyggt som helst. Så fortsätt gärna med träningskläder typ jämt! Snälla sluta inte med det.

Vill du bryta av dina träningstights med nåt annat så låter fuskskinnleggings som ett alternativ som är klockrent. Snyggt läckert och bekvämt.

Finns ju många sport-bh som är lite mer arbetade i modellen och liknar en topp. Och då har du nåt som är bekvämt, stiligt och som fortfarande låter dig visa magen.

Och det finns faktiskt träningstights i vansinnigt många underbara varianter, du kan hitta dem som ser ut som lackleggings eller hitta dem som ser ut som wet look leggings också...
    För att inte tala om latex - fast då har vi ju lämnat träningskläder...Flört

/ Sam
    Det är inte han som klagar på min klädsel utan mamma, syrra, väninnor. Har någon dött och det är begravning eller någon skall gifta sig och det är bröllop då kan jag försöka klä mig ordentligt, inte annars :)
  • Sam Ståhl
    Anonym (Har flera) skrev 2023-09-17 18:27:18 följande:
    Det är inte han som klagar på min klädsel utan mamma, syrra, väninnor. Har någon dött och det är begravning eller någon skall gifta sig och det är bröllop då kan jag försöka klä mig ordentligt, inte annars :)
    Det är bara att gratulera dig och din partner - att du har hittat din stil som du och han trivs med. Så självklart fortsätt med att välja det du vill.

Vid vissa tillfällen som begravning och bröllop då det av situationen förväntas formell stil är det naturligt att välja det som situationen kräver - det är att visa respekt och en självklarhet. Jag är övertygad om att du löser det med stil och god smak också.

Men när du är ledig, hemma, tränar osv, självklart ska du välja det du trivs med. Både sexigt, praktiskt och bekvämt.

Stå upp för dina val - låt de avundsjuka väninnorna och släktingarna få tycka vad de vill. För det handlar nog om det tror jag.

Kompressionstights är en höjdare, sitter snyggt och skön åtsittande känsla. 
    Träningstights med scrunch effekt har ju blivit väldigt populärt på senare år och är ju grymt effektivt sätt att få en snygg rumpa än snyggare.
    Keep on!
  • Anonym (Har flera)
    Sam Ståhl skrev 2023-09-17 20:01:52 följande:
    Det är bara att gratulera dig och din partner - att du har hittat din stil som du och han trivs med. Så självklart fortsätt med att välja det du vill.

Vid vissa tillfällen som begravning och bröllop då det av situationen förväntas formell stil är det naturligt att välja det som situationen kräver - det är att visa respekt och en självklarhet. Jag är övertygad om att du löser det med stil och god smak också.

Men när du är ledig, hemma, tränar osv, självklart ska du välja det du trivs med. Både sexigt, praktiskt och bekvämt.

Stå upp för dina val - låt de avundsjuka väninnorna och släktingarna få tycka vad de vill. För det handlar nog om det tror jag.

Kompressionstights är en höjdare, sitter snyggt och skön åtsittande känsla. 
    Träningstights med scrunch effekt har ju blivit väldigt populärt på senare år och är ju grymt effektivt sätt att få en snygg rumpa än snyggare.
    Keep on!
    Scrunchtights tycker jag ser ut som om man har ett jättestort muterat anus som långsamt äter upp byxorna.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Har flera) skrev 2023-09-17 20:15:34 följande:
    Scrunchtights tycker jag ser ut som om man har ett jättestort muterat anus som långsamt äter upp byxorna.
    Ha-ha, det var svar på tal!

Men så bra att du vet vad du gillar och vad som passar dig. 
    Som sagt - satsa på det du gillar och strunta i vad andra tycker Glad
  • MrBundy

Vill bara tipsa om Agenda på svt nu ikväll med Karin Magnusson som programledare. Han har väldigt snygga skinnbyxor 😍

• Sam Ståhl
    MrBundy skrev 2023-11-12 21:20:14 följande:

Vill bara tipsa om Agenda på svt nu ikväll med Karin Magnusson som programledare. Han har väldigt snygga skinnbyxor 😍

Kan bara hålla med.
    Skinnbyxor med mer vidd har ju varit populärt ett tag nu och visst är det ett trevligt alternativ till de skinnleggings som var så trevligt tidigare. I kombination med matchande pumps som Karin valt är det stilsäkert klassiskt elegant och snyggt.
  • Anonym (?)

Beg to differ - ser fördjävligt ut och är väl lika sexigt som mjukisbyxor.
    Om man har kropp för figurnära så ... kanske men luktar förort de-luxe.
    Gillar ... runda eller om man vill mulliga kvinnor men de som hasar runt i mjukisbrallor och hoodies går ju som de unga säger "fetbort"..
    Ofta med en mördarhund i sällskap.....
    Dessutom med en massa tattisar.

• Anonym (Världsvan glesbygsbo)
    Anonym (?) skrev 2023-11-12 22:23:20 följande:

Beg to differ - ser fördjävligt ut och är väl lika sexigt som mjukisbyxor.
    Om man har kropp för figurnära så ... kanske men luktar förort de-luxe.
    Gillar ... runda eller om man vill mulliga kvinnor men de som hasar runt i mjukisbrallor och hoodies går ju som de unga säger "fetbort"..
    Ofta med en mördarhund i sällskap.....
    Dessutom med en massa tattisar.

"luktar förort"

Du får självklart ha vilken åsikt du vill. Att man tycker olika berikar!

Jag upplever att din kommentar om luktar förort var en kommentar som om inte annat visar att du nog skulle må bra av att vidga dina perspektiv och referensramar lite...

Ha det bra!
  • Anonym (?)
    Anonym (Världsvan glesbygsbo) skrev 2023-11-12 22:46:35 följande:
    "luktar förort"

Du får självklart ha vilken åsikt du vill. Att man tycker olika berikar!

Jag upplever att din kommentar om luktar förort var en kommentar som om inte annat visar att du nog skulle må bra av att vidga dina perspektiv och referensramar lite...

Ha det bra!
    Hat vidgat mina ramar ganska ordentligt genom åren men , gränsen går ju någonstans eller hur?
Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor