• Jenkis

    Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

    Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.

    Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!

  • Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Bell13
    Kelsson1 skrev 2015-03-16 06:42:55 följande:

    Bell: Så fin mage du har!


    Tack snälla Kyss 18 dagar kvar
  • Bell13
    Kelsson1 skrev 2015-03-28 11:32:16 följande:

    Bell: Förhoppningsvis sista magbilden smile1.gif , fin är den


    Ja förhoppningsvis sista hoppas att det snart är slut på graviditeten
  • lisodan

    11+6 menar jag på första bilden. Tycker själv verkligen den har "ploppat" ut senaste 2-3 dagarna. Sen är det väl lite extra pluffs oxå, men det gör inget

  • Bell13
    lisodan skrev 2015-03-29 09:07:38 följande:

    11+6 menar jag på första bilden. Tycker själv verkligen den har "ploppat" ut senaste 2-3 dagarna. Sen är det väl lite extra pluffs oxå, men det gör inget smile1.gif


    Det är ju mest tarmarna som svällt men det struntade jag i vid den tiden. Är man gravid vill man visa hela världen
  • lisodan
    Bell13 skrev 2015-03-29 09:40:16 följande:

    Det är ju mest tarmarna som svällt men det struntade jag i vid den tiden. Är man gravid vill man visa hela världen


    Jo, jag vet Men om livmodern gått från hönsäggstorlek till grapefruktsstorlek förstår jag att det syns en del på mig, för jag har lite mage vanligtvis också. På kvällarna är det uppenbart att det är tarmar. Ska se om jag kan ta en bild ikväll också. Om allt går bra på KUBen på tisdag, är det tajta kläder som gäller framöver. Då vill jag visa magen för hela världen!!!
  • Bell13
    lisodan skrev 2015-03-29 10:32:01 följande:
    Jo, jag vet Men om livmodern gått från hönsäggstorlek till grapefruktsstorlek förstår jag att det syns en del på mig, för jag har lite mage vanligtvis också. På kvällarna är det uppenbart att det är tarmar. Ska se om jag kan ta en bild ikväll också. Om allt går bra på KUBen på tisdag, är det tajta kläder som gäller framöver. Då vill jag visa magen för hela världen!!!
    Vad mysigt för dig att få titta in till din bebis i morgon. Allt ser nog fint ut, det gör det ju allt som oftast men kommer ihåg hur nervös jag var innan jag fick mina siffror. 
  • lisodan

    Ja, har sovit dåligt i två nätter och börjar känna mig lika orolig som i början av graviditeten. Försöker intala mig själv att det inte är någon ide att vara orolig, men det går inte så bra. Är ju bara onödig energi och resultatet blir ju det samma oavsett. Jag är inte bara orolig för siffrorna men också om bebis lever eller inte. Har ju ett MA i bagaget så hjärnspökena kommer igång nu när det närmar sig ul. Men allt tyder ju på att det går som det ska. Mer symtom och större mage och bröst. Längtar tills imorn för att få veta!

  • Bell13
    lisodan skrev 2015-03-31 19:35:19 följande:

    phpcPpKCt47295.jpg

    Det gick ju bra!


    Vilken snygging skönt att det gick bra.
  • lisodan
    Bell13 skrev 2015-04-14 20:46:32 följande:

    Min lilla prins


    Så fin! Stort grattis! Längtar så till oktober!
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015