• lisodan

    Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

    Jenkis skrev 2014-02-17 21:09:05 följande:
    Kvällsbild 4+6. Hmm var skall detta sluta

    Jo, jag är smalare på morgonen. Fler än jag som blir lite lagom gravida såhär på kvällskvisten? Ändå sköter sig magen och jag känner mig inte uppblåst, bara det att allt verkar få svårt att få plats.

    Försöker byta om i smyg på jobbet....



    Har varit svullen på kvällarna. Men inte så farligt ikväll (6+O). Kanske IVF biverkningar försvinner nu...hmmm....
  • lisodan
    Jenkis skrev 2014-02-18 15:00:00 följande:
     Morgonbild på helt tom mage. Smalare än såhär blir jag inte Hejdå alla byxor och hej alla kjolar, tights och mammakläder...



    Oj, vilken skillnad på morgon o kväll. Detkänns som det e så mkt skillnad för mig med. Ska se om jag kan få till några bilder jag med. Blir mer tydligt när man kan jämföra bilder.
  • lisodan

    Har tänkt ett tag att jag skulle lägga upp bild på både mage och test. Men varit lite lat. Här kommer bild på lite test. Från det första på Rd 9 till idag. Lite suddigt eftersom jag tagit med telefonen. Rd 9 är svårt att se på bild men man ser ett tunt tunt streck irl.


  • lisodan
    johjen skrev 2015-02-19 12:06:58 följande:

    [quote=74884156][quote-nick]lisodan skrev 2015-02-19 11:45:12 följande:[/quote-nick]


    Grattis!![/quote]

    Tack!! Känns helt underbart!
  • lisodan

    För cirka ett år sen såg vi inget tickande hjärta...Känns som en extra viktig dag idag. Nu har vi kommit längre än sist!

  • lisodan
    Kelsson1 skrev 2015-02-20 06:49:26 följande:

    lisodan: Så mysigt med UL bild!


    Hoppas snart se flera härinne! Visst är det det vackraste lilla embryot, ever?! Hehe...
  • lisodan

    11+6 menar jag på första bilden. Tycker själv verkligen den har "ploppat" ut senaste 2-3 dagarna. Sen är det väl lite extra pluffs oxå, men det gör inget

  • lisodan
    Bell13 skrev 2015-03-29 09:40:16 följande:

    Det är ju mest tarmarna som svällt men det struntade jag i vid den tiden. Är man gravid vill man visa hela världen


    Jo, jag vet Men om livmodern gått från hönsäggstorlek till grapefruktsstorlek förstår jag att det syns en del på mig, för jag har lite mage vanligtvis också. På kvällarna är det uppenbart att det är tarmar. Ska se om jag kan ta en bild ikväll också. Om allt går bra på KUBen på tisdag, är det tajta kläder som gäller framöver. Då vill jag visa magen för hela världen!!!
  • lisodan

    Ja, har sovit dåligt i två nätter och börjar känna mig lika orolig som i början av graviditeten. Försöker intala mig själv att det inte är någon ide att vara orolig, men det går inte så bra. Är ju bara onödig energi och resultatet blir ju det samma oavsett. Jag är inte bara orolig för siffrorna men också om bebis lever eller inte. Har ju ett MA i bagaget så hjärnspökena kommer igång nu när det närmar sig ul. Men allt tyder ju på att det går som det ska. Mer symtom och större mage och bröst. Längtar tills imorn för att få veta!

  • lisodan
    Bell13 skrev 2015-04-14 20:46:32 följande:

    Min lilla prins


    Så fin! Stort grattis! Längtar så till oktober!
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015