• Anonym (SNARAST)

Barn bortskänkes

Skänker bort ett barn, 3,5 år. Medföljer: hörselskydd. Finns i sthlms-området, 500 kr vid snabb avhämtning.

• Svar på tråden Barn bortskänkes
  • Anonym (SNARAST)
    Sapato skrev 2014-02-16 11:26:23 följande:
    Får man 500kr om man hämtar snabbt?
    Ja. Intresserad?
  • Polly74

Accepteras bytesaffär? Jag tar ungen och femhundringen. Du får en löpsk norsk skogskatta som låter som en bandsåg dygnet runt. Kattsand och foder medföljer... ev kan jag slänga in en sur och grinig älskare också, välutrustad men helt opratbar.

• Anonym (SNARAST)
    Familjen Fri skrev 2014-02-16 11:27:04 följande:
    Vilket märke och modell är det på hörselskydden? Skick?
    Silikonpluggar från Apoteket Hjärtat, väl använda tyvärr.
    Polly74 skrev 2014-02-16 11:28:22 följande:
    Accepteras bytesaffär? Jag tar ungen och femhundringen. Du får en löpsk norsk skogskatta som låter som en bandsåg dygnet runt. Kattsand och foder medföljer... ev kan jag slänga in en sur och grinig älskare också, välutrustad men helt opratbar.
    Umm... du får ungen och femhundringen och jag nöjer mig med utrustningen. Deal?

• Polly74

Tyvärr, ingen deal. Kattan håller på att driva mig till vansinne med sitt kåta ylande och utan sure älskarens utrustning kommer jag snart själv sitta i ett hörn och kåt-yla som en bandsåg :/

• Anonym (SNARAST)
    Polly74 skrev 2014-02-16 11:44:31 följande:
    Tyvärr, ingen deal. Kattan håller på att driva mig till vansinne med sitt kåta ylande och utan sure älskarens utrustning kommer jag snart själv sitta i ett hörn och kåt-yla som en bandsåg :/
    Om jag slänger med en elvisp då? Du kanske kan lösa två problem med den, tänkte jag. Foten i munnen
  • Polly74

Ska tänka på saken... när nån är så generös finns det oftast en hake? Har barnet vattkoppor eller liknande dolda fel?

• Nyfikna72

Ja fast du skriver bortskänkes så var kom femhundringen in? Är det för hörselskydden?

• Anonym (SNARAST)

Jaa... alltså, det är ett vanligt barn i trotsåldern, så på så vis...

Skulle vara den misstänkta bokstavsdiagnosen då... Men skickar med en manual signerad BUP. Följer du den till punkt och pricka så går det så bra så. Lovar. Eller, så sa de på BUP iaf...

• Anonym (SNARAST)
    Nyfikna72 skrev 2014-02-16 12:01:12 följande:
    Ja fast du skriver bortskänkes så var kom femhundringen in? Är det för hörselskydden?
    Nej nej, femhundringen följer med vid snabb upphämtning. Solig
  • Anonym (*asg*)

Hahaha, ja vem har inte kännt såhär ibland, har en hormonstinn tonåringen hemma, som man ibland vill skänka bort, hahaha

• Lucius Vorenus

Hur mycket tar du för bara älskaren?

Polly74 skrev 2014-02-16 11:28:22 följande:

• Lillibet

Har långt till Stockholm. Du kan inte skicka barnet på posten. Har lite dåligt med pengar nu. Går det bra om jag mailar över en bild på en 500 kr sedel?

• Singoalla78
    Polly74 skrev 2014-02-19 07:18:20 följande:
    Just nu är han gratis.....
    hahahhaa, meen då :D
Svar på tråden Barn bortskänkes