Barn bortskänkes
Skänker bort ett barn, 3,5 år. Medföljer: hörselskydd. Finns i sthlms-området, 500 kr vid snabb avhämtning.
Skänker bort ett barn, 3,5 år. Medföljer: hörselskydd. Finns i sthlms-området, 500 kr vid snabb avhämtning.
Får man 500kr om man hämtar snabbt?
Vilket märke och modell är det på hörselskydden? Skick?
Accepteras bytesaffär? Jag tar ungen och femhundringen. Du får en löpsk norsk skogskatta som låter som en bandsåg dygnet runt. Kattsand och foder medföljer... ev kan jag slänga in en sur och grinig älskare också, välutrustad men helt opratbar.
Tyvärr, ingen deal. Kattan håller på att driva mig till vansinne med sitt kåta ylande och utan sure älskarens utrustning kommer jag snart själv sitta i ett hörn och kåt-yla som en bandsåg :/
Ska tänka på saken... när nån är så generös finns det oftast en hake? Har barnet vattkoppor eller liknande dolda fel?
Ja fast du skriver bortskänkes så var kom femhundringen in? Är det för hörselskydden?
Jaa... alltså, det är ett vanligt barn i trotsåldern, så på så vis...
Skulle vara den misstänkta bokstavsdiagnosen då... Men skickar med en manual signerad BUP. Följer du den till punkt och pricka så går det så bra så. Lovar. Eller, så sa de på BUP iaf...
Hahaha, ja vem har inte kännt såhär ibland, har en hormonstinn tonåringen hemma, som man ibland vill skänka bort, hahaha
Hur mycket tar du för bara älskaren?
Just nu är han gratis.....
Har långt till Stockholm. Du kan inte skicka barnet på posten. Har lite dåligt med pengar nu. Går det bra om jag mailar över en bild på en 500 kr sedel?