• VictoriaJ02

Vilka trådar klickar ni spontant på?

Jag har studerat fenomenet ang vilka trådar som får mest uppmärksamhet på FL och konstaterat att graviditet (helt naturligt), samt sextrådar och trådar om SD tycks vara de som lockar flest kommentatorer.

Hur väljer ni rent spontant i forumlistan? Var ärliga nu Flört

Vilken sorts trådar är ni omvänt, helt ointresserade av att kommentera /besvara?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trådar klickar ni spontant på?
  • lövet2

Trådar jag nästan alltid klickar in mig på, är de som rör barnuppfostran.

• Nitor

Gillar seriösa trådar med sex, knulla och hjälp på slutet.  Gillar att vara hjälpsam  

• fluu

Namntrådar givetvis ;) Och ofta trådar om andra ämnen som intresserar mig som genus och föräldraskap.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Gizmo

Trådar om familjeproblem tycker jag är intressant, ekonomi samt missbruksproblematik.

• taquine

Jag gillar trådar med galna föräldrar typ " "det var barnfritt  och min lilla ängel fick inte följa med" 2min lilla sötnos skulle säga hej till 50 kilos schäfer och det gillade han inte och hon får 50 svar att den jävelen ska avlisas etc... sådana trådar  får mig igång och avstängd

• fluu
    happysunday skrev 2014-02-19 09:17:39 följande:
    Trådar med "svärmor" i rubriken.
    Den får jag också skriva under på! Älskar "hemska svärisar-historier".
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Bling1975

Föräldraskap är nog det som intresserar mig mest just nu. Problem och ekonomi är också intressant men det ska vara relativt seriöst ställda frågor. Gillar dock galna svärmödrar, familjer, vänner och snåljåpar också.

Klickar aldrig på sextrådar eller lektrådar. Undviker trolltrådar så gott det går och orkar inte diskutera SD med idioter. Faller oftast på att frågan är färgad, trollaktig eller bara korkat ställd.

Svar på tråden Vilka trådar klickar ni spontant på?