• Anonym (Kuk)

Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart

Ni svenskor som tagit svart stock i er, hur upplever ni sex med vita män sedan?
    Det sägs att svarta är bättre i sängen. Accepterar ni sedan sex med någon som inte kan tillfredställa er lika mycket som en svart stock?

• Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart
  • Anonym (Kuk)
    tinafo skrev 2014-02-23 20:58:17 följande:
    MYT MYT MYT! Bara för att en kille har en annan färg betyder det INTE att han är bättre i sängen. Det finns alla möjliga olika typer oavsätt hudfärg.

Nu pratar jag såklart generellt. Jag har många vänner som sagt att de haft det bästa knullet med svarta män.
  • SupersurasunkSara
    Anonym (tillf signatur) skrev 2014-02-26 11:37:37 följande:

Du menar att kvinnor som föredrar svarta män gör det för att de är slappa eller vad? Jag tror nog att det finns andra anledningar. Jag attraheras tex knappt alls av svarta män rent uteseendemässigt. Däremot om en svartmans personlighet tilltalar mig blir han attraktiv.
  • Anonym (Hannah18)

Once you go black, you never go back:) ( kan tolkas olika:)

• Anonym (ungochsmart)

Är det bara jag som föredrar mindre kukar än överdrivet stora? Får kramp i munnen när man ska försöka suga och gapa så stort, ont när den kommer för långt in.. är obehagligt helt enkelt. Gillar små, men inte SÅ små att det inte känns. 13cm tror jag är lagom, och den ska inte vara tjock.

För övrigt skulle jag aldrig ha sex med en svart man, blir fysiskt äcklad då jag tänker på bajs.

• Anonym (Hannah18)
    Anonym (ungochsmart) skrev 2014-02-27 12:38:28 följande:
    Är det bara jag som föredrar mindre kukar än överdrivet stora? Får kramp i munnen när man ska försöka suga och gapa så stort, ont när den kommer för långt in.. är obehagligt helt enkelt. Gillar små, men inte SÅ små att det inte känns. 13cm tror jag är lagom, och den ska inte vara tjock. För övrigt skulle jag aldrig ha sex med en svart man, blir fysiskt äcklad då jag tänker på bajs.

Vissuelt går jag igång på en stor svart kuk i mina händer, men håller med dig. Sexet kan bli otroligt jobbigt om han inte vet hur han ska göra. Självklart gäller det vita killar oxå, fast just en stor svart är mer visuellt upphetsande
  • nymedlem

Jag har ingen aning. Jag kan inte ha sex med svarta män eftersom jag inte attraheras av dom tyvärr. Trist, annars hade det varit kul att prova åtminstone EN gång. Drömmer

• Anonym (Kuk)
    nymedlem skrev 2014-02-27 13:33:44 följande:
    Jag har ingen aning. Jag kan inte ha sex med svarta män eftersom jag inte attraheras av dom tyvärr. Trist, annars hade det varit kul att prova åtminstone EN gång.

Jag kände en kvinna som tänkte som dig, hon ligger inte med svarta. Hon blev full på en fest en gång och blev kvar med svart som hon då låg med för att alla hennes hämningar släpptes loss då. Han knullade henne så härligt att hon efter det enbart är med mörka män. Hon hade fördomar mot mörka innan och kände press från hennes föräldrar. Du kanske är likadan?
  • Anonym (tjej 23)
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-27 14:00:11 följande:
    Jag kände en kvinna som tänkte som dig, hon ligger inte med svarta. Hon blev full på en fest en gång och blev kvar med svart som hon då låg med för att alla hennes hämningar släpptes loss då. Han knullade henne så härligt att hon efter det enbart är med mörka män. Hon hade fördomar mot mörka innan och kände press från hennes föräldrar. Du kanske är likadan?

Så om man inte är attraherad av säg hästar, ska man bli full och prova det också trycker du? Nej man är attraherad av olika saker, blanda inte ihop det mef fördomar.
  • nymedlem
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-27 14:00:11 följande:

Ha ha, nej jag känner absolut ingen press från mina föräldrar. Lite roligt sagt.

Jag skulle inte kunna ligga med en mörk man hur full jag än var eftersom jag finner dom så oattraktiva.
  • Anonym (vit tack)

Jag kände mig äcklig smutsig efter sexetet med mörk.... Ne tack till

annat än vitt

• Ezmeraldah

Har haft haft sex med män med olika hudfärger och det är knappast hudfärgen som avgör hur bra eller dåligt det är. Nej, alla svarta killar har inte stora kukar. 

Tycker att det flödar av rasism och exotifiering i den här tråden. "Prova en mörk" - som om svarta människor vore nån slags produkter snarare än människor. 

• Anonym (Tänkte såhär...)

Jag tänkte så här att det här vill jag aldrig uppleva igen. Min ex hade en fetish för att jag skulle vara med andra, speciellt utlänningar och han sen efteråt. Söp/knarkade för att palla göra det. Ibland blev han tänd ibland blev han både tänd och arg/svartsjuk och slog mig. 

Kanske därför jag själv fått en slags fetish för att min man är hämmad/pryd som tycker att sex utomhus är superporrigt? Det är liksom lagom behaglig nivå när jag är den snuskige/drivande :)

• Anonym (Storlekar)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-20 10:53:38 följande:

Har haft haft sex med män med olika hudfärger och det är knappast hudfärgen som avgör hur bra eller dåligt det är. Nej, alla svarta killar har inte stora kukar. 

Tycker att det flödar av rasism och exotifiering i den här tråden. "Prova en mörk" - som om svarta människor vore nån slags produkter snarare än människor. 

Precis. Uppenbart finns här en del svenska män som är avundsjuka på mörkhyade, främst afrikanska mäns potens. :)

Har legat med 3 afrikanska män och ingen svensk man jag varit med har ens kommit i närheten av deras storlekar. Dessutom har dessa afrikanska män haft en naturlig känsla för hur jag vill ha det i sängen.

Inte ovanligt tyvärr att svenska män vill att kvinnan ska "göra jobbet".
  • Anonym (?)
    Anonym (Storlekar) skrev 2025-09-20 15:02:37 följande:
    Precis. Uppenbart finns här en del svenska män som är avundsjuka på mörkhyade, främst afrikanska mäns potens. :)

Har legat med 3 afrikanska män och ingen svensk man jag varit med har ens kommit i närheten av deras storlekar. Dessutom har dessa afrikanska män haft en naturlig känsla för hur jag vill ha det i sängen.

Märkligt då min erfarenhet är att de svenska, långa män jag varit med har varit störst.
    Endast varit med en svart som faktiskt varit minst av de jag haft sex med. Nu har jag inget enormt underlag. Obs! Sexet var inte alls dåligt pga det som tillägg.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Storlekar) skrev 2025-09-20 15:02:37 följande:

Själv föredrar jag att vara den som "gör jobbet". 
  • Anonym (Wtf)
    Mrpain88 skrev 2025-09-20 10:32:50 följande:

Ja tänkte dom inte innan,
    Så lär dom inte tänka efter..

Du letar efter en 11 år gammal tråd för att kunna säga det?
Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart