• Wuwie

Små kär i min bästa kompis

Nu är det så här att jag är små kär i min bästa kompis. Har inte klivit ur "garderoben" än och är osäker på om hon är bi. Vi funkar kanon tillsammans när vi umgås, har jätte trevligt å så.. Hon kan från ingenstans helt plötsligt klämma mig på rumpan, kramas (hårt), kollar in henne i smyg då ja är rädd att hon kanske (om hon nu inte är bi) ska tycka jag är konstig(?). Jag har liksom "fjärilar" i magen.. Känner mig som en tickande bomb typ.. "Har inte klivit ur än å är DESSUTOM små kär i min kompis". Behöver få ur mig detta då ingen Vet om detta.

• Svar på tråden Små kär i min bästa kompis
  • ManiLund

Lämna garderoben genom att berätta för just den här kompisen. När ni druckit lite vin bara ni två en kväll...

• villbusa

Klämt tillbaka på hennes rumpa? Hållt henne kvar i kramen?? hon kanske redan vet....men är osäker på vad du vill??

• Wuwie

Vi ska ses i helgen.. Flera av våra gemensamma vänner ska hit (hem till mig) på en fest..längtar..

• villbusa
    Wuwie skrev 2014-03-20 23:10:06 följande:
    Hon är nykterist så inget vin där..

Du får väl se till att snurra upp henne till molnen utan vin.......
  • JossanTheStar

Håller helt med om att du ska klämma tillbaka på rumpan och krama henne.

Jag och min bästa kompis håller jämt på så. Vi är båda bi. Vi är nog lite kära även fast vi har kille på var sitt håll.

• Wuwie

Vill krama om henne typ nu.. Hehe men får vänta till imorgon..

• Zirkon

Lycka till ts! Lika bra att berätta, annars kmr du nog ångra dig senare i livet! :)

• Wuwie

Ja men jag kände att jag ville få ur mig det. Har inte berättat för vänner elr familj än att jag börjat gilla tjejer oxå..

• Platypus

Man måste inte berätta för alla att man är bi, det räcker ju egentligen med att berätta för de man vill ska veta det.

Glöm att handla nåt o fråga om hon inte kan följa med ner till affären, då får du henne för dig själv. Lägg sedan armen om henne och berätta hur mycket du tycker om henne.

• Wuwie

Nej de är ju sant, man måste inte berätta för alla.. Men menade nu familj å närmaste vänner.. Förr elr senare så kommer det ju komma ut endå :)

• Platypus

Då kan man ta det då om man inte vill förbereda dem på det.

Lite annorlunda om man är lesbisk och det är en kille som stöter

• villbusa

Jaha??? väntar med spänning på att få veta vad som hände på den där festen i helgen??

• Wuwie

Vi alla hade jätte trevligt. Vågade dock inte säga något till henne.. MEN vid ett tillfälle så satt vi super nära varann i soffan (jag hade ena armen bakom hennes nacke). Då säger en kompis helt plötsligt "ni ser ut som ett lesbiskt/bisexuellt par".. Hehe :P

• villbusa
    Wuwie skrev 2014-03-25 22:11:57 följande:
    Vi alla hade jätte trevligt. Vågade dock inte säga något till henne.. MEN vid ett tillfälle så satt vi super nära varann i soffan (jag hade ena armen bakom hennes nacke). Då säger en kompis helt plötsligt "ni ser ut som ett lesbiskt/bisexuellt par".. Hehe :P

Det var väl en bra början! Hur kommenterade ni det då??
  • Wuwie

Kan ni rekommendera någon bra sida/forum(med tillhörande app) där det finns bisexuella/lesbiska? Vore kul och prata med personer som varit med i svängen ett tag :) elr om någon här vill prata mer någon annan stans? :)

• Shetanie

Känner som du, TS men min vän är nog inte intresserad av tjejer.. Blir helt svag när hon är nära mig och tittar mig i ögonen.

Svar på tråden Små kär i min bästa kompis