Vad är den största ålders skillnaden på era barn?
Ja som rubriker , vad är den största ålders skillnaden på era barn? hos oss blir de nu till höst 12 år, men jag är själv en mindre syster till min bror som är 16år äldre än jag.
Ja som rubriker , vad är den största ålders skillnaden på era barn? hos oss blir de nu till höst 12 år, men jag är själv en mindre syster till min bror som är 16år äldre än jag.
2 år och 10 månader.
Största skillnaden är tre år, min lilla sladdis :)
De andra har 17 och 15 månader emellan. (Fem barn totalt).
Jag har bara ett men mellan mig och min yngsta bror är det 17,5 år
Har 2år mellan mina två "stora" och
väntar en liten nu så det kommer bli nästan exakt 8års skillnad mellan äldsta och lille bebis.
8 år och 6 månader mellan äldsta och yngsta syster. 6 år och 9 månader mellan storebror och yngsta syster. 2 år och 5 månader mellan mellansyster och yngsta syster.
2 år och 3,5 månad är längst jag har och det är mellan de två yngsta. Har 4 barn
6, 18 och 21 år :)
Mellan ettan och trean är det 11 år. 8,5 år mellan tvåan o trean.
nu har jag två barn så det är 4 år och 10 månader mellan dem. helt lagom. väntar en till pojke till 30 maj.
11 år
Den största åldersskillnaden, vilket är mellan äldsta och mellersta, är 4 år och 2 månader. Mellan mellersta och yngsta är det 3,5 år.
2,5 år. Jag har 4 barn.
Har en dotter född november 2003 och fick min andra i tisdags.
Vi har sju år mellan fyran och femman så det är den största åldersskillnaden. Men det kommer bli 19 år mellan äldsta och yngsta. 2 månader mellan vårt blivande barnbarn och vår yngsta. Och då kommer barnbarnet vara äldre än yngsta.
Det längsta är 23 månader. Mellan de andra är det 15 mån.
iof inte mina barn men mellan min älsta och yngsta bror skiljer det 28 år och jag ligger ca mitt emellan . ;)