• myperfectlife

Vad är den största ålders skillnaden på era barn?

Ja som rubriker , vad är den största ålders skillnaden på era barn? hos oss blir de nu till höst 12 år, men jag är själv en mindre syster till min bror som är 16år äldre än jag. 

• Svar på tråden Vad är den största ålders skillnaden på era barn?
  • Mercurialis

2 år och 10 månader.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • tilj75

Största skillnaden är tre år, min lilla sladdis :)
    De andra har 17 och 15 månader emellan. (Fem barn totalt).

• myperfectlife
    tilj75 skrev 2014-03-22 16:21:29 följande:
    Största skillnaden är tre år, min lilla sladdis :)
    De andra har 17 och 15 månader emellan. (Fem barn totalt).
    Vi väntar våran 5 bebis nu, tidigare var de 2 år emellan dom första sedan 6 mellan den andra och tredje och 3 år emellan den sista. Nu blir de ett år mellan bebis numer 4 och 5 samt 12 emellan våran äldsta och minsta. 
  • Jacqueline

Har 2år mellan mina två "stora" och

väntar en liten nu så det kommer bli nästan exakt 8års skillnad mellan äldsta och lille bebis.

• Det vackraste

8 år och 6 månader mellan äldsta och yngsta syster. 6 år och 9 månader mellan storebror och yngsta syster. 2 år och 5 månader mellan mellansyster och yngsta syster.

• Det vackraste
    Det vackraste skrev 2014-03-22 16:40:00 följande:
    8 år och 6 månader mellan äldsta och yngsta syster. 6 år och 9 månader mellan storebror och yngsta syster. 2 år och 5 månader mellan mellansyster och yngsta syster.

Men ja största skillnaden mellan två syskon är 4 år och 4 mån, mellan andra och tredje. Det var också det bästa avståndet enligt mig. Mellan första och andra är det 1 år och 9 mån och mellan tredje och fjärde 2 år och 5 mån.
  • cosinus

2 år och 3,5 månad är längst jag har och det är mellan de två yngsta. Har 4 barn

• Rebeckas familj

nu har jag två barn så det är 4 år och 10 månader mellan dem. helt lagom. väntar en till pojke till 30 maj.

Alfons 2007-11-14 och Benjamin 2012-09-25
  • Ruggugglan

Den största åldersskillnaden, vilket är mellan äldsta och mellersta, är 4 år och 2 månader. Mellan mellersta och yngsta är det 3,5 år.

• krompa
    5 år mellan äldsta och yngsta. (Om det var det du menade)

2 år och 7 månader mellan barn nr 1 och 2, och 2 år och 5 månader mellan barn nr 2 och 3.
  • Lindsey Egot the only one

Vi har sju år mellan fyran och femman så det är den största åldersskillnaden. Men det kommer bli 19 år mellan äldsta och yngsta. 2 månader mellan vårt blivande barnbarn och vår yngsta. Och då kommer barnbarnet vara äldre än yngsta.

• yellow88

Det längsta är 23 månader. Mellan de andra är det 15 mån.

♥ Adrian 10-04-17 ♥ Alfred 11-08-08 ♥ Silas 13-07-16 ♥
  • Michael 310

iof inte mina barn men mellan min älsta och yngsta bror skiljer det 28 år och jag ligger ca mitt emellan . ;)

Svar på tråden Vad är den största ålders skillnaden på era barn?