• Anonym (Orolig)

Mitt barn har fuskat!!

Jag är en upprörd mamma till min 13 åriga dotter som fick F i betyg för att hon har fuskat på prov många gånger. Trodde inte det var sant! Hon fuskade på ett SO prov nu senast och läraren börjar jättearg och ringde mig på en gång och skäller på mig att fusk är inte ok. Det vet jag också. Nu är jag orolig för min dotters framtid. Hon har F i ganska många ämnen...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-24 09:08
    Jag menar när jag gick i klass 9 inte att jag går i 9 nu. Det blev lite fel.

• Svar på tråden Mitt barn har fuskat!!
  • ThisIsMyYear

Ja, du själv. Förstår inte ens meningen med att trolla fram en sån här tråd, den är ju inte ens underhållande eller provocerande? Det enda intressanta är ju hur ts/louise91 tabbade sig ^^ 

• Louise91
    ThisIsMyYear skrev 2014-03-25 08:08:14 följande:
    Ja, du själv. Förstår inte ens meningen med att trolla fram en sån här tråd, den är ju inte ens underhållande eller provocerande? Det enda intressanta är ju hur ts/louise91 tabbade sig ^^ 

Ge dig! Jag är inte TS!!
  • ThisIsMyYear
    Louise91 skrev 2014-03-25 08:38:19 följande:

Ge dig! Jag är inte TS!!
    Skriv ett anonymt inlägg då och bevisa det :) 
  • MissPink

Sätt dig ner och fika med dottern och prata om vad utbildningar har blivit viktiga nu för tiden.
    Fråga vad hon vill jobba med och fråga sen hur hon ska göra det när hon inte har några betyg.
    Fråga ifall hon vill att hennes barn ska gå i för små skor och leva på soc för att hon inte kan få ett jobb då hon inte har några betyg. Säger inte att alla som inte har bra betyg från skolan går på soc! Men skräm henne lite och prata med henne som om hon vore din väninna ist för dotter och mor. ist för att skälla.

• Louise91

Vadå "OMG" som nån har skrivit. Fattar inte ett piss.

• Anonym (vojne vojne)
    Louise91 skrev 2014-03-24 22:15:39 följande:

Nu är det inte jag.
    Hehe vi tror dig inte ;)
  • Anonym (vojne vojne)
    Louise91 skrev 2014-03-25 12:59:15 följande:
    Vadå "OMG" som nån har skrivit. Fattar inte ett piss.
    det betyder oh my god!
  • Anonym (1)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-03-24 13:55:21 följande:

Jag är inte alls Louise91. Dumheter.
    Skolan gick alltså strålande med bra betyg t.o.m i höstas och nu ringde SO-läraren och sade att barnet fuskade och skulle få F för att hon fuskade samt att hon fuskat i alla andra ämnen också samt slutat plugga och därför kommer få F i många ämnen? 

Att hon inte pluggar borde du märkt. Att hon fuskar borde väl inte SO-läraren vara förbannad på dig för.
  • Louise91
    Anonym (vojne vojne) skrev 2014-03-25 13:00:11 följande:
    Hehe vi tror dig inte ;)

Skriv inte då. Lek i sandlådan istället hehe ;)
  • katt33
    ThisIsMyYear skrev 2014-03-25 08:08:14 följande:
  • katt33

Verkligen underhållande att TS låtsas vara två olika personer och grälar med sig själv i tråden...

• Louise91
    katt33 skrev 2014-03-25 20:15:48 följande:
    Verkligen underhållande att TS låtsas vara två olika personer och grälar med sig själv i tråden...

Gör jag inte alls, liksom. Sluta nu.
  • katt33
    Louise91 skrev 2014-03-25 21:14:33 följande:

Louise91 skrev 2014-03-25 21:14:33 följande:

• Anonym (vojne vojne)
    Louise91 skrev 2014-03-25 13:29:11 följande:

Skriv inte då. Lek i sandlådan istället hehe ;)
    Haha du är för skön du!
    Det är så uppenbart att du är ett troll, det är verkligen ingen som tror något annat men lite charmigt du försöker på något konstigt sätt "dölja dina spår".
  • Louise91
    Anonym (vojne vojne) skrev 2014-03-25 13:00:28 följande:
    det betyder oh my god!

Vad har det med saken att göra?
  • Louise91
    Anonym (vojne vojne) skrev 2014-03-25 22:20:13 följande:
    Haha du är för skön du! Det är så uppenbart att du är ett troll, det är verkligen ingen som tror något annat men lite charmigt du försöker på något konstigt sätt "dölja dina spår".

Är du ironisk nu eller?
  • Anonym (vojne vojne)
    Louise91 skrev 2014-03-26 10:07:04 följande:

Vad har det med saken att göra?
    Ja du förstod inte vad OMG betydde...
    Louise91 skrev 2014-03-26 10:07:56 följande:

Är du ironisk nu eller?
    Hehe såklart jag inte var ironisk, du är faktiskt störtskön när du försöker förklara dig och ingen tror på dig...nästan så man borde ha popcorn.
Svar på tråden Mitt barn har fuskat!!