Rökande föräldrar borde få sina barn omhändertagna...
Nu kommer jag säkerligen få skit så det sjunger om det så bring it on...
Men jag måste helt enkelt bara få spy ut lite galla innan jag bokstavligen kräks över min granne...
Ensamstående singelmorsa med tre ungar ifrån 1,5-8 år..
Ålder runt 23-27 och givetvis ingen större utbildning i bagaget.
Rejält blonderat hår och diverse kroppsutsmyckningar överallt och röker..
Går med barnet i famnen och röker
Går och drar barnvagnen och röker
Åker och hämtar barn med bilen och hoppar in med stänga rutor och en cigg i munnen
Kommer tillbaka med barn i bilen och en cigg i munnen
Röker inomhus ofta och överallt i bostaden (är för kallt och gå ut på vår, höst och vinter)
Barnen luktar..
När människan använt tvättstugan så känner man det direkt, torktumlare och torkrum stinker rök
Har mött människan flera gånger och hon stinker... Det är så förbannat vidrigt..
Man kräks ju lite i munnen varje gång man möter människan..
På håll ser hon faktiskt ganska snygg och välvårdad ut, men så fort man kommer inom en radie på 3 meter så stinker det så man vill spy.. Hur kan man vara så satans jävla äcklig? Det är ju så otroligt vidrigt!
Jag tycker ju att både förskola och skola borde reagera? Synd att man inte kan socanmäla dessa föräldrar...
Folk som öppet använder sånt skit och frivilligt förpestar sina barns hem borde få ett rejält med stryk..
Vill folk röka så fine, förpesta er själva med skiten.. Men håll era barn borta från diverse odörer och rökmoln..
Samma med gravida som inte slutar röka, en bitchslap är ett lindrigt straff...
(Jag skiter i huvudtaget vad folk gör ensamma, men blanda inte in era barn i erat äckliga missbruk)
Jag förstår inte hur man kan vara så himla äcklig och oansvarig och utsätta sina egna barn för sådan skit?!
FY FAN!