Inte kär längre!
Jag är 25, min sambo och jag har varit tillsammans ca 1 1/2 år. Vi har en son på va 5 månader nu.. De första två månaderna kände jag mig så ensam. Min kille började efter förlossningen vara riktigt störd mot mig. Han sa att jag gjorde allt fel med vår bebis att det var fel på vår bebis ( såklart var det inte det har han ju insett efter det. Men jag var så nertryckt. Han sa att jag var ingenting och skulle aldrig kunna ta hand om Ett barn gör jag var dom ett barn i huvet osv.. Skit samma det är över nu iaf. Han är snäll och så men vi har haft sex 3 ggr sen vi fick barn. Under graviditeten hade vi det kanske fem... Han säger att han är trött.. Han är inte otrogen det vet jag.. Men jag har insett att jag inte älskar honom ( de det sättet) längre... Känner Dock att jag ska vänta, det kanske kommer tillbaka... Kan ändå inte flytta eftersom jag är mamma ledig ( har typ inha pengar) och bor hos honom... Känns så tungt att låtsas och hoppas känslorna ska komma tillbaka. Jag tror jag ännu älskar mitt ex.. Vad ska jag göra?!:/ känner mig så dålig och instängd.. Får ingen uppmärksamhet av min kille. När jag säger jag älskar dig svarar han "love u to Babe".. Han har typ aldrig sagt att han älskar mig på svenska.. Det känns så oseriöst när han bada säger love you...