• Anonym (Man)

    Kvinnor tittar på mitt skrev

    Många kvinnor tittar på mitt skrev. Ofta ser jag dessa kvinnor snegla blicken mot skrevet på mig när jag går förbi. Många av dessa kvinnor är gifta. Ibland ser jag hur de läskas och vill att jag ska ta på dem. Jag har dock fungerar på om detta är lämpligt eftersom de är gifta. Ibland får jag intrycket av att de cirkulaticerar sina möss, men jag är emellertid väldigt osäker huruvida så är fallet.

  • Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev
  • Anonym (Man)
    Anonym (n) skrev 2014-04-11 19:37:41 följande:
    jodå, vi finns. Jag erkänner att jag kollar mycket på ALLA mäns skrev. Speciellt när jag har tråkigt, t.ex. på möte, då dras alltid blicken automatiskt till närmaste skrev. Har försökt skärpa mig, men det är svårt. Hoppas inte allt för många märker det :)

    Jag är ingen sexgalning eller ha nån konstig fetish, skrev för mig är som en färgglad leksak för barn, blicken bara dras dit :)



    Jag tycker det är mysigt. Har märkt att många tittar på mitt skrev. Man vill liksom gosa med dessa kvinnor i soffan
  • Anonym (Man)
    puss skrev 2014-04-11 19:38:37 följande:
    ...och undrar vad som saknas.



    Jag har märkt att du försöker stöta på mig. Är du förtjust i mig?
  • Mollsans
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 18:27:49 följande:



    Jösses. Du flörtar med mig som bara den. Här går det undan! Blir lite förvirrad. Vem av alla dessa kvinnor som vill ha mig ska jag ta?
    ta mig ta mig! snäääääääälla!
  • Anonym (--o-o-)

    Hej ts!

    Jag har funderat länge över ditt problem. Har du någon gång funderat på att ta på dig byxor, eller i vart fall kalsonger, när du möter kvinnorna? De kan känna sig lite förlägna och slå ner blicken då de möter dig. Och då upplever du det som att de stirrar på ditt skrev. Ett löv kan också förbättra situationen. Möjligen också en liten kvist.

  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    puss skrev 2014-04-11 19:51:07 följande:
    ler de medlidsamt sen?
    Citera hörru!Skrattande
  • taquine

    Killar som har den dåliga smaken att ha supertajta byxor tittar man ju en extra gång, för det ser ut att göra så ont med den klämda korvenDrömmer


    If you're going trough hell, keep going/
  • puss
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-11 19:53:40 följande:
    Citera hörru!Skrattande

    jag beklagar.
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 17:36:17 följande:
    Många kvinnor tittar på mitt skrev.
    *puss puss puss puss*
  • puss

    efter det gåtr det inte att citera inlägg i samma inlägg.
    fortsättningen kommer här:


    puss skrev 2014-04-11 19:51:07 följande:
    ler de medlidsamt sen?

    *puss puss puss puss*
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    puss skrev 2014-04-11 20:10:57 följande:

    jag beklagar.
    puss skrev 2014-04-11 20:11:46 följande:
    efter det gåtr det inte att citera inlägg i samma inlägg.
    fortsättningen kommer här:
    Va duktig du är!{#emotions_dlg.flower}
    Kram på dig!Skrattande

  • Anonym (Man)
    taquine skrev 2014-04-11 20:08:50 följande:
    Killar som har den dåliga smaken att ha supertajta byxor tittar man ju en extra gång, för det ser ut att göra så ont med den klämda korven



    Jag har länge fantiserat att du möjligen är en snygg kvinna. Torde det vara så att u är en av dessa som har tittat på mig? Är du förtjust i mig?
  • UniqueSnowflake
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 17:36:17 följande:
    Många kvinnor tittar på mitt skrev. Ofta ser jag dessa kvinnor snegla blicken mot skrevet på mig när jag går förbi. Många av dessa kvinnor är gifta. Ibland ser jag hur de läskas och vill att jag ska ta på dem. Jag har dock fungerar på om detta är lämpligt eftersom de är gifta. Ibland får jag intrycket av att de cirkulaticerar sina möss, men jag är emellertid väldigt osäker huruvida så är fallet.
    Du lider av förvrängd uppfattning. Och storhetsvansinne. Ingen tittar på dig. Och minst av allt ditt skrev!
  • Anonym (Man)
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-11 22:48:20 följande:
    Du lider av förvrängd uppfattning. Och storhetsvansinne. Ingen tittar på dig. Och minst av allt ditt skrev!



    Är du intresserad av mig? Av din text känns det som att du försöker få min uppmärksamhet.
  • UniqueSnowflake
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 23:25:28 följande:



    Är du intresserad av mig? Av din text känns det som att du försöker få min uppmärksamhet.
    VAD SA JAG NYSS?
  • Anonym (Man)
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-11 23:36:23 följande:
    VAD SA JAG NYSS?



    Ofta när man försöker fånga någons uppmärksamhet så beter man sig lite taskigt mot den personen, precis som du gjorde. Jag får därmed intrycket av att du är förtjust i mig, precis som Puss o några andra kvinnor här. Känner mig väldigt populär
  • puss

    Jag har legat vaken hela natten och tänkt på ditt skrev. Det lämnar mig ingen ro.

    Vem är du mystiske man, med ditt putande skrev som gör kvinnor galna?

  • Utropstecknet
    puss skrev 2014-04-12 10:47:33 följande:

    Jag har legat vaken hela natten och tänkt på ditt skrev. Det lämnar mig ingen ro.

    Vem är du mystiske man, med ditt putande skrev som gör kvinnor galna?


    Puss, jag är tvåa på ts om du mot all förmodan skulle ge honom fingret.
  • puss
    Utropstecknet skrev 2014-04-12 10:55:03 följande:
    Puss, jag är tvåa på ts om du mot all förmodan skulle ge honom fingret.
    Kanske kan vi få dela på honom?

    *hoppas*
  • Utropstecknet
    puss skrev 2014-04-12 11:07:14 följande:
    Kanske kan vi få dela på honom?

    *hoppas*
    Delad vårdnad? Vi har jätteskrevet varannan vecka. Överlämning fredagar (om det passar dig så att säga).
  • HäckHäxan
    Anonym (Man) skrev 2014-04-11 19:39:35 följande:



    Jag tycker det är mysigt. Har märkt att många tittar på mitt skrev. Man vill liksom gosa med dessa kvinnor i soffan
    Bara gosa. Känns lite hmm tråkigt.

    Fast å andra sidan om jag spanar in ett skrev OCH ja det händer, hur ofta tänker jag ALDRIG bekänna. Men nå jag vill oftast mer än att bara gosa med skrevet iaf i ärlighetens namn och jag är för det mesta helt ärlig så!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Kvinnor tittar på mitt skrev