annie777 skrev 2014-04-14 02:16:43 följande:
Hur menar du
Jag menar att jag hade en kontakt jag hade med känslor för och medans vi små mailat till och från i några månader ytterst sporadiskt så ville jag något annat, jag missbedömde väl situationen eller så blev hon helt enkelt rädd över att jag satsade rejält... jag vet inte det blev definitivt inte som jag hoppats i alla fall sen kanske jag borde insett att det inte var ett bra drag även om det skulle gått bra...
Så visst jag blev sårad och nedbruten till viss del, främst för sättet hon "avfärdade" det på, egentligen tror jag jag gick på för hårt men jag tänkte bara allt eller inget... och inget var ju ändå vad jag hade innan...
Så ångrar jag att jag gjorde det? Nej, ångrar jag att jag inte höll mig kall? Ja till viss del men o andra sidan fick jag se en sida av personen som gör att jag inser att jag skulle inte vilja ha någon relation med personen i fråga, men visst det gjorde ändå ont.
Nu tror jag inte du har att göra med en lika knepig person, men min poäng är att jag kan med gott samvete sluta "drömma" om denna person, resterande är bara en tidsfråga. För vad tjänar det egentligen till att gå och vara kär i någon på distans?
Hade jag inte gjort så hade vi kanske fortfarande haft kontakt som inte lett någonstans och förr eller senare hade den tagit slut i alla fall och kanske på ett tråkigare sätt.
Så jag tycker i alla fall inte du ska tveka om du känner något, inget har någonsin hänt av passivitet.