• Daniel12

Hur är ditt genomsnittliga mående

Tänker alltså på ert generella mående den sista tiden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur är ditt genomsnittliga mående
  • Rage

Varför är det så intressant att veta hur man mår i genomsnitt?

• Daniel12
    Rage skrev 2014-04-17 04:49:09 följande:
    Varför är det så intressant att veta hur man mår i genomsnitt?
    För att människors mående generellt indikerar hur bra eller dåligt vårt samhälle är på att tillgodose människors behov bl.a

• Rage

Men som jag kan må ibland, extremt dåligt några dagar eller några veckor, för att sedan må rätt bra och ibland väldigt bra, då blir kanske genomsnittet .... ja vad blir det då? Normalt, balanserat, harmoniskt? Det var mest det jag var nyfiken på att få svar på hur det kan vara intressant att veta genomsnittet. Ytterligheterna vore väl mer intressant att veta.

• Daniel12
    Rage skrev 2014-04-17 05:16:58 följande:
    Men som jag kan må ibland, extremt dåligt några dagar eller några veckor, för att sedan må rätt bra och ibland väldigt bra, då blir kanske genomsnittet .... ja vad blir det då? Normalt, balanserat, harmoniskt? Det var mest det jag var nyfiken på att få svar på hur det kan vara intressant att veta genomsnittet. Ytterligheterna vore väl mer intressant att veta.
    De flesta människor har någon form av generellt mående, även om de flesta naturligtvis har toppar och dalar, perioder då de mår bättre resp. sämre. Vad jag menar är "normalläget" på individnivå, typ.

• Daniel12
    tiger33 skrev 2014-04-17 05:21:38 följande:
    Jag har kämpat mig till ett bra mående och inre lugn
    Inte alla som klarar det! Glad Det ska du ha cred för !

• IsDimma

Rent generellt har det varit rätt dåligt sen oktober/november någongång. Men det börjar bli bätte nu

• Eisa

Mycket lycklig.

Det är vår! Jag sysslar med mina intressen. Motionerar mycket. Sover bra. Och en sak som lugnar mig mycket är att jag inte längre försöker vara perfekt. Har gett upp. Och därmed släppte en stor tyngd.

• Gizmo
    tiger33 skrev 2014-04-17 05:21:38 följande:
    Jag har kämpat mig till ett bra mående och inre lugn
    Hur gjorde du för att hamna där?
  • lövet2

Rätt dåligt. Kroniska sjukdomar och såpoperaliknande händelser i min vardag ställer till det.

• korfu08

Just nu mår jag toppen och det är för att jag fått mitt drömjobb på mitt gamla jobb och svävar på moln just nu

Svar på tråden Hur är ditt genomsnittliga mående