Vilket apotek går du mest till?
Om ni handlar på ett visst apotek av en annan anledning än att det ligger nära så motivera gärna varför.
Om ni handlar på ett visst apotek av en annan anledning än att det ligger nära så motivera gärna varför.
Doc Morris, det apotek som finns i byn har nästan alltid slut på min medicin så jag måste ändå sätta mig i bilen för att köra till grannkommunen.
Nu har jag börjat skippa första vändan till Kronan i byn och kör till Doc M direkt, då slipper jag vänta i kö för att höra att de inte har nåt hemma och måste beställa...
Hjärtat. På grund av deras handsprit som inte luktar så förfärligt starkt.
Jag går till det som är närmst, köper inget avancerat, så apoteken har det jag efterfrågar. Oftast blir det då det apotek som hänger ihop med ica maxi, då kan man slå två flugor i en smäll. Jag har dock en hudkräm jag köper som numera bara finns på nätet, så det är undantaget (brukade flänga runt halva stan efter denna, men nu verkar alla slutat med den. Buhu. O. T. f ö).
Länge var det kronan då det ligger i centrum men sen vi flyttade bor vi ett stenkast från hjärtat så nu blir det oftast där. Inte för att vi är stamkunder direkt
hjärtat. det finns här. Jag är där typ 2-3 gånger om året. Om ens det...
Dadzilla - Sluta spamma varenda jädra tråd med länkar till din sjukt ointressanta Youtube-kanal. Och nej, jag har inte ens kollat men något gör mig bergsäker på att den suger!
Om du måste spamma Familjelivs alla trådar med länkar till din kanal för att få några views så kan den inte vara särskilt bra. Lägg ner.
Stackarn behöver bara lite bekräftelse troligen pga mycket kass blogg.
Själv går jag till Kronans droghandel och blir lite lätt bestört över att den tydligen skall byta namn.
Hjärtat, det ligger närmast.
Jag är sån där som tycker att det är enklast att gå in på samma ställe varje gång. Att det oftast blir just Apoteket AB är för att de har några produkter jag köper som bara finns där ich då går jag dit även när jag inte ska ha just de produkterna.
Fast jag handlar även en del på hjärtat då det ligger nära mitt jobb.
De andra tror jag inte finns där jag bor.
Cura eftersom jag ofta tar det i samband med att vi handlar.
Apoteket AB eftersom det apotek jag har närmast jobbet har en smart sms-tjänst att beställa medicin via. Eftersom mina mediciner ALDRIG finns inne och måste beställas är det klart enklast så.
Verkar som att Apotek Hjärtat leder såhär långt:)
det som är närmast. Är inte trogen kund på något av ovanstående ställen.
Den som har min medicin som är svår att få tag på, så det spelar inte så stor roll
Kronans Droghandel oftast för att den ligger närmast. Hjärtat ibland.