• Anonym (oskuld 36 år)

Ska jag gå på bordell?

Är 36 år men har aldrig legat med en tjej... Skulle vilja ha sex minst en gång i mitt liv... Ser okej ut, men har alltid varit helt otroligt blyg vad gäller tjejer. Börjar misströsta att det aldrig kommer att hända! Har länge funderat på att gå till en prostituerad, men vågar inte... Är dels rädd för att bli tagen av polisen, men också rädd att bli lurad. Verkar vara rätt många bedragerskor i den här branschen... 

Men jag har i nästa vecka chansen att gå helt lagligt på en "seriös" bordell, då jag i ett helt annat ärende åker till Danmark... Detta är kanske min allra sista chans att ha sex, då det förmodligen blir olagligt att gå på bordell då de Rödgröna tar över i september... Är kluven till hur jag ska göra. Har inget emot tanken att betala för sex, utan är mest orolig för att jag typ ska svimma av nervositet när jag ser tjejen naken... eller få utlösning så fort jag rör vid ett par bröst... Bara jag tänker på det nu gör att jag blir alldeles yr...

Men det kan som sagt vara min sista chans. Tror inte det kommer att hända utan att jag betalar för det. Har aldrig varit i närheten av att få ligga...

Vad säger ni? Ska jag "go for it" i nästa vecka eller låta bli och acceptera att jag förmodligen kommer att dö som oskuld?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag gå på bordell?
  • Anonym (Tappa)

Känns lite som att du tappar "respekten" för sex och är bara ute efter "in-ut-spruta" stilen. Känns tråkigt! Men antar att detta är en ny värld för dig...

• Anonym (oskuld 36 år)
    Anonym (Tappa) skrev 2014-05-05 12:21:26 följande:
    Känns lite som att du tappar "respekten" för sex och är bara ute efter "in-ut-spruta" stilen. Känns tråkigt! Men antar att detta är en ny värld för dig...
    Tror inte man ska gå på bordell och hoppas på "kärleksupplevelser", men det var nog mysigare än vad mina inlägg gör sken av... Två av tre tjejer hade t ex inget emot att kyssas utan tog själva initiativ till det.
  • kelgrisen58
    Anonym (oskuld 36 år) skrev 2014-05-05 12:29:47 följande:
    Tror inte man ska gå på bordell och hoppas på "kärleksupplevelser", men det var nog mysigare än vad mina inlägg gör sken av... Två av tre tjejer hade t ex inget emot att kyssas utan tog själva initiativ till det.

Inte nog med att du har förlorat svendomen, du testar trekant också, varför har du väntat så här länge innan du tog modet till dig och äntligen kom till skott, det är väl bara att gratulera till nyvunna erfarenheter,
  • Anonym (Tjej 29)

Sorry men tror inte att en prostituerad tjej får orgasm av att bli slickad av en kille som alldeles nyss var oskuld... Att sticka in tungan långt in i slidan är inte direkt något supertrick, bättre att koncentrera sig på klittan. Hoppas du nu känner att du fått självsäkerheten att gå vidare och söka förhållande och sex utan betalning!

• Anonym (Tappa)
    Anonym (Tjej 29) skrev 2014-05-05 18:46:11 följande:
    Sorry men tror inte att en prostituerad tjej får orgasm av att bli slickad av en kille som alldeles nyss var oskuld... Att sticka in tungan långt in i slidan är inte direkt något supertrick, bättre att koncentrera sig på klittan. Hoppas du nu känner att du fått självsäkerheten att gå vidare och söka förhållande och sex utan betalning!
    Känns som att den enda "erfarenheten" du har av sex är porrfilmer och det är såååå fel!!! Jag vet att du varit oskuld, men det finns MÅNGA böcker man kan läsa för att lära sig hur man har sex utan att det ska behöva vara något "äckligt". Att sticka tungan långt in är inget superkul För att kunna få en orgasm krävs att man njuter och verkligen koncentrera sig på att vilja komma. Så nej, hon kom inte! Tror sällan en prostituerad njuter av att sälja sex.
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (oskuld 36 år) skrev 2014-04-30 15:56:06 följande:
    Härligt att det finns tjejer som dig! Känns som om det trots allt finns hopp för både mig och mänskligheten!

Tänker inte låta mig påverkas av de sura argbiggor som förmodligen aldrig träffat en prostituerad men ändå vet allt om hur de tänker och varför de gör vad de gör... Glad

True true... Det finns många som säger sig veta mycket om  mycket. Och jag är rätt säker på att det är skillnad på prostituerade och prostituerade. Precis som att det är skillnad inom vilka andra yrkesgrupper som helst. En del gör det för att de blir tvingade, en del för att de trivs med jobbet, en del för att man måste dra in pengar. Och det gäller ju oavsett om man arbetar som sjuksköterska, rörmokare eller städare.
  • Anonym (Nyfiken)
    Utflykt i verkligheten skrev 2014-05-06 14:36:39 följande:

True true... Det finns många som säger sig veta mycket om  mycket. Och jag är rätt säker på att det är skillnad på prostituerade och prostituerade. Precis som att det är skillnad inom vilka andra yrkesgrupper som helst. En del gör det för att de blir tvingade, en del för att de trivs med jobbet, en del för att man måste dra in pengar. Och det gäller ju oavsett om man arbetar som sjuksköterska, rörmokare eller städare.
    Jag undrar om en oerfaren man som TS klarar av att se eventuellt drogmissbruk, trafficking och andra tecken på att det inte är helt frivilligt? Det är ju inte direkt så att dessa prostituerade talar om allt...
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-05-06 17:14:00 följande:
    Jag undrar om en oerfaren man som TS klarar av att se eventuellt drogmissbruk, trafficking och andra tecken på att det inte är helt frivilligt? Det är ju inte direkt så att dessa prostituerade talar om allt...

Man blir ju inte per automatik dum i huvudet för att man är sexuellt oerfaren.

Allt är en chansning när det gäller det mesta. Plagget du har på dig idag, hur kan du veta att det inte är tillverkat av en liten 5-åring som tvingas arbeta i en livsfarlig fabrik 16 timmar om dagen? Osv...
    Man har oftast en tendens att haka upp sig på sånt som är mer uppenbart "out there", men ser inte baksidan av det som är mer vardagligt, som ett plagg eller ett par skor.
  • En vals

Läste att en tjejj/kvinna som arbetar på just City girls får möta arton kunder på sex timmar och att bordellmamman får hälften av intäkterna. Jag kan inte ens föreställa mig... Aj, och så vidare och vidare... 12 månader av detta arbete krävs för A-kassa. Vem ska bestämma över vem någon ska ha sex med eller hur ofta överhuvudtaget förutom personerna involverade? Det är helt snedvridet. Ännu hemskare om det handlar om människor i utsatta situationer (kan bland en lång lista t.ex. tänka mig "måste ta jobb för att få arbetstillstånd och inte bli utvisad")

Jag kan inte föreställa mig att låta någon granska min kropp, välja, skriva en "recension" (what the heck). Jag tror att vissa män som egentligen skulle må bra av att få mer schyssta komplimanger om utseende och förväntas vara ständig aktiv part har svårt att riktigt greppa det här med objektifiering, det kommer väl nästa liv eller något. Om sådant finns, kommer erfarenheten.

Män recenserar hursomhelst kvinnan som om hon vore en vara, inte människa. Listar olika kriterier. Det kan ju vara intressant att fråga sig vad man tycker ligger i "trevlig personlighet". Och männen förväntar sig "mänsklighet", icke mekaniskt, i något egentligen så omänskligt. Det är inget naturligt i det. Det är fejk. Det är mekanismer som utvecklas för att kunna copea med det ett tag.

Säg nu att hon frågar vad ditt intresse är men det är något hon är obekväm med, får hon en dålig recension? Antagligen av någon. Förstår ni hur otäckt det är?

(Och en obekväm tanke, hur bra är sexköpande män överlag på att respektera gränser, visa hänsyn o.s.v.? Jag har läst för mycket hemskt.)

Säg att hon är ärlig om hur jobbet är.

Eller låt säga att hon säger att nu får du köra på softare för jag har ont. Vad ger det för recension?

Ska det vara såhär?

Jag växte upp (även om det var länge sen) och lärde mig hur vi ska respektera och stötta varandra. Inte orsaka skada. Inte söka att härska. Och att respektera oss själva. Sex väljer man självfallet själv vem man vill ha det med, och är fri att backa, det ska kännas bra för bägge. Det är ingen skillnad för att pengar är involverade (vilket jag inte kommer ifrån är märkligt). Online läser jag i forum på Flashback om sexköp de sorgligaste och mest frustrerande kvinnosynerna. Tänk om det handlade om deras döttrar eller systrar? Vad hade de velat?

Och även här utmålas de som kritiserar som "onda". Var är det där som vi (förhoppningsvis) växte upp med och var är nyanserna?

Jag hajjar att du ville ha sex, feel for you man och så vidare. Men hoppas du någon gång såg det snedvridna, men det är kanske är en för hög förhoppning. Än mer hoppas jag att du hittade något bättre. :) Om det var en schysst partner, något, någon annan en själslig tillfredsställelse utan sex kan inte jag veta.

• 100kgpappa
    En vals skrev 2017-07-08 01:23:58 följande:

Läste att en tjejj/kvinna som arbetar på just City girls får möta arton kunder på sex timmar och att bordellmamman får hälften av intäkterna. Jag kan inte ens föreställa mig... Aj, och så vidare och vidare... 12 månader av detta arbete krävs för A-kassa. Vem ska bestämma över vem någon ska ha sex med eller hur ofta överhuvudtaget förutom personerna involverade? Det är helt snedvridet. Ännu hemskare om det handlar om människor i utsatta situationer (kan bland en lång lista t.ex. tänka mig "måste ta jobb för att få arbetstillstånd och inte bli utvisad")

Jag kan inte föreställa mig att låta någon granska min kropp, välja, skriva en "recension" (what the heck). Jag tror att vissa män som egentligen skulle må bra av att få mer schyssta komplimanger om utseende och förväntas vara ständig aktiv part har svårt att riktigt greppa det här med objektifiering, det kommer väl nästa liv eller något. Om sådant finns, kommer erfarenheten.

Män recenserar hursomhelst kvinnan som om hon vore en vara, inte människa. Listar olika kriterier. Det kan ju vara intressant att fråga sig vad man tycker ligger i "trevlig personlighet". Och männen förväntar sig "mänsklighet", icke mekaniskt, i något egentligen så omänskligt. Det är inget naturligt i det. Det är fejk. Det är mekanismer som utvecklas för att kunna copea med det ett tag.

Säg nu att hon frågar vad ditt intresse är men det är något hon är obekväm med, får hon en dålig recension? Antagligen av någon. Förstår ni hur otäckt det är?

(Och en obekväm tanke, hur bra är sexköpande män överlag på att respektera gränser, visa hänsyn o.s.v.? Jag har läst för mycket hemskt.)

Säg att hon är ärlig om hur jobbet är.

Eller låt säga att hon säger att nu får du köra på softare för jag har ont. Vad ger det för recension?

Ska det vara såhär?

Jag växte upp (även om det var länge sen) och lärde mig hur vi ska respektera och stötta varandra. Inte orsaka skada. Inte söka att härska. Och att respektera oss själva. Sex väljer man självfallet själv vem man vill ha det med, och är fri att backa, det ska kännas bra för bägge. Det är ingen skillnad för att pengar är involverade (vilket jag inte kommer ifrån är märkligt). Online läser jag i forum på Flashback om sexköp de sorgligaste och mest frustrerande kvinnosynerna. Tänk om det handlade om deras döttrar eller systrar? Vad hade de velat?

Och även här utmålas de som kritiserar som "onda". Var är det där som vi (förhoppningsvis) växte upp med och var är nyanserna?

Jag hajjar att du ville ha sex, feel for you man och så vidare. Men hoppas du någon gång såg det snedvridna, men det är kanske är en för hög förhoppning. Än mer hoppas jag att du hittade något bättre. :) Om det var en schysst partner, något, någon annan en själslig tillfredsställelse utan sex kan inte jag veta.

18 kunder på 6 h, det är en var 20:e minut, låter inte speciellt troligt, med tanke på att hon ska hinna duscha av sig och klä på sig imellan också.

Och vad kostar det på den bordeller? Om det kostar tex tusen kr, då skulle den prostituerade tjäna 45 i veckan även hon betalade hälften till bordellmamman, det låter inte heller så troligt.

Även med ett så lågt pris som 500kr/kund skulle det ge en månadslön på 90 tusen.

Har läst en del om trafficking, (där unga tjejer kidnappas och hålls inlåsta i små lägenheter, de var tvingade att ta emot 12 kunder /dag, en per timme ungefär. Och det är de tjejerna som har det allra värst.
  • Anonym (L)

Tycker jag inte att du ska göra.

• lars6699

Roade mej med en kvinna på Citygirls och frågade henne om hon hade något annat jobb , hon svarade nej det är roligare att knulla och är bättre betalt .

Svar på tråden Ska jag gå på bordell?