Var säljer jag guld bäst i Stockholm?
Jag har lite gamla guldsmycken jag tänkte göra mig av med. Vet någon var i Stockholm kan jag sälja guldet bäst? Om jag kan få en slant för det är det ju roligare än att bara hiva eländet.
Jag har lite gamla guldsmycken jag tänkte göra mig av med. Vet någon var i Stockholm kan jag sälja guldet bäst? Om jag kan få en slant för det är det ju roligare än att bara hiva eländet.
Är dom hela och fina får du nog mer pengar på Tradera än om du "bara" säljer dom för guldvärdet.
Kaplans auktioner på biblioteksgatan(tror den heter det)
Jag vill inte sälja vidare eländet av flera skäl. Helst skulle jag bara slänga det, men kan jag få nån krona för själva guldet blir jag ju inte ledsen.
Okej ja då finns det ett ställe som ligger nära Biblioteksgatan som köper in guld. Dom har nog bäst utdelning. Kommer inte ihåg vad gatan heter men det ligger vid LV butiken om du vet var den ligger?
Ja gör det. Står GULD på en skylt utanför och en massa listor på vad man får per gram beroende på karat. Ha med leg. Dom är noga med det så folk inte säljer stulet guld för då har dom namn och personnummer. Dom är väldigt seriösa.
Guldbrev.se
Eller om du har flera kg kanske det är värt att kolla runt lite mer
Odengatan 37 är den som betalar bäst
MEN ALLA ÄR KRÄÄÄÄMAAAAREEE
o vill bara zuuuugaaaaa av folk pengar.
Det smartaste du kan göra är att gå till
en guldsmed o omarbeta eget guld till
något o bara betala för arbetet.
Om du vill ha en ring kan du få tips på
bra guldsmed om du inboxar mig-
vill du ha andra typer av smycken har
jag inga direkta bra tips (jag har en