• Aniiee

Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?

Jag har lite tråkigt och undrar om det finns fler som har det? Vi kan snacka som vad som helst, egentligen. Sex, kärlek, familjerelationer, senaste avsnittet av GoT, bra böcker med HBTQ-inslag, extrapriserna på ica nästa vecka eller vad som. 

Som sagt, så är jag bisexuell och kei, kan ju vara kul att komma i kontakt med fler....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Svar på tråden Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?
  • Aniiee
    NintendoGamer94 skrev 2014-05-05 00:00:47 följande:
    Tejpa? Jag hade en annan idé om att linda runt bandage ganska hårt xD
    Haha, det är det man gör när man tejpar. Lingar hårt och sätter tejp i skarven = tejpar. Förlåt för dåligt ordval....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 00:02:45 följande:
    Thanks, mate!  {#emotions_dlg.flower}Skål  Yohio - skulle du säga att han är Kei?

Yohio platsar väldigt väl på Visual Kei-scenen, som är "kusin" och ofta används som språkrör till Kei-rörelsen, så.... på sätt och vis, ja. Sen om han ställer sig bakom rörelsen (som till exempel Jasmine You gjorde) vet jag inte.
  • NintendoGamer94
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:08:19 följande:
    Haha, det är det man gör när man tejpar. Lingar hårt och sätter tejp i skarven = tejpar. Förlåt för dåligt ordval....
    Åh, jaha xD tack!!
  • Aniiee
    Twister skrev 2014-05-05 00:02:45 följande:
    Ja jag är nästan färdig med Dance of dragons. Så du har missat allt det roliga som har hänt de senaste episoderna? Kommer du att kolla den alls, eller förlorade du intresset? 
    Jag ska kolla, har precis lagt de i en spellista, men jag laggar alltid lite, för att jag vill se fler avsnitt på en gång. JAg har absolut inte tålamod att vänta en vecka, då är det lättare att koppla bort det hela ett tag och sen ta 5 avsnitt på raken.
  • Aniiee
    Anonym (A) skrev 2014-05-05 00:05:51 följande:
    Om du vill får du gärna tipsa om böcker med HBTQ-inslag!
    Hm.... jag läste mest fantasy, sci-fi och manga, men om det är av intresse......
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:10:21 följande:
    Yohio platsar väldigt väl på Visual Kei-scenen, som är "kusin" och ofta används som språkrör till Kei-rörelsen, så.... på sätt och vis, ja. Sen om han ställer sig bakom rörelsen (som till exempel Jasmine You gjorde) vet jag inte.
    Oki - vad du vet!  SkålSoligSkål
  • Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 00:16:34 följande:
    Oki - vad du vet!  SkålSoligSkål
    Solig

Så har jag hållit på några år också....

Hjälp, nu känner jag mig gammal Gråter
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:20:16 följande:
    Solig

Så har jag hållit på några år också....

Hjälp, nu känner jag mig gammal Gråter
    Jag är snart 50, känns det bättre nu? FlörtTungan ute

• Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 00:21:50 följande:
    Jag är snart 50, känns det bättre nu? FlörtTungan ute

Haha, kanske lite. Jag är ju i alla fall några år yngre.....
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:24:40 följande:
    Haha, kanske lite. Jag är ju i alla fall några år yngre.....
    *L* Vi ses på hemmet - jag väntar på dig.

Då får jag höra mer om alla spännande nymodigheter som du upplevt.
    (medan jag gungade i gungstolen, o såg gokväll på svt)

• Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 00:30:55 följande:
    *L* Vi ses på hemmet - jag väntar på dig.

Då får jag höra mer om alla spännande nymodigheter som du upplevt.
    (medan jag gungade i gungstolen, o såg gokväll på svt)

Solig

Äh, min mormor levde i 90 år. Tänk alla nymodigheter HON han med =P
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:40:08 följande:
    Solig

Äh, min mormor levde i 90 år. Tänk alla nymodigheter HON han med =P
    Så sant:)) Mmm....du skriver alltid så trevligt till mig - jag tar o friar en dag Solig

• Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 00:53:56 följande:
    Så sant:)) Mmm....du skriver alltid så trevligt till mig - jag tar o friar en dag Solig

=P

Haha, ja, inte mig emot. Ju fler desto roligare, eller hur var det nu?
  • läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 01:01:49 följande:
    =P

Haha, ja, inte mig emot. Ju fler desto roligare, eller hur var det nu?
    Haha - är hon månne poly?

• Aniiee
    läppar skrev 2014-05-05 01:07:07 följande:
    Haha - är hon månne poly?

Nja, jag har aldrig testat om det skulle funka. Men man ska testa allt i alla fall en gång.....
  • Aniiee

Nej, jag ska sova. Eller.... dregla lite över Alec och Seregil och sen sova.... och kanske skriva lite först......

• läppar
    Aniiee skrev 2014-05-05 01:19:37 följande:
    Nja, jag har aldrig testat om det skulle funka. Men man ska testa allt i alla fall en gång.....
    (ta "en tugga" innan man ratar..)

Natti natti, du trevliga donna! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (A)
    Aniiee skrev 2014-05-05 00:12:46 följande:
    Hm.... jag läste mest fantasy, sci-fi och manga, men om det är av intresse......
    Ja, visst!
  • Aniiee
    Anonym (A) skrev 2014-05-05 10:24:39 följande:
    Ja, visst!
    Nightrunner Series och Tamir Triad av Lynn Flewelling. Nightrunners är bästa Fantasyserien jag läst sen..... nånsin.... Om du vill drar jag en liten sammanfattning.
Svar på tråden Finns det någon i den här kategorin som bara vill snacka bort en stud med en bi/kei-tjej?