Min hund är skadad men det vill inte läka ordentligt efter veterinärvård, vad göra???
För snart två veckor sedan trampade min hund på något farligt och skadade sig ordentligt. Efter ett besök hos akuten och 6500 kronor fattigare så åkte vi hem och Hugo mådde bra. Han hade bandage på sig i 24 timmar och sen skulle det av och han skulle gå utan mellan 10 till 12 dagar. Denna bild är tagen direkt efter vi tagit av bandaget och min första tanke var att det är ett stort mellanrum där mitt i mellan två stygn. Idag är de 10 dagar sedan så rent teoretiskt skulle vi kunna ta av stygnen idag men efter en liten kissrunda så ser jag hur de blöder lite och då har han slagit till det. Allt är fint läkt förutom just där mitt i som det är öppet fortfarande. Nu ska jag åka dit imorgon och jag sitter och tänker på vad jag ska säga o göra om de vill sätta ett stygn endast där och även om de anser att jag ska betala för de. Stygnborttagning skulle ingå i de första priser och jag tycker inte jag ska betala mer för att de möjligtvis inte gjort ett ordentligt jobb första gången. Har ni varit med om någon liknande och vad har er veterinär gjort?