• Kasperzen

söker vänner med barn i göteborg

Hej jag är en tjej på 25 år som bor i Göteborg och har 2 pojkar en på 4,5år och en på 5 månader. Det är så att jag hade velat hitta nya vänner som man kan prata med och umgås med både med och utan barn. Gärna någon/några som oxå har barn. :) Jag känner att det är väldigt lång tråkigt att bara vara hemma själv med barnen. Hade varit väldigt kul om.det fanns någon mer kanske känner likadant!? ;) skriv gärna pm om ni är intresserade ;)

• Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg
  • hallonsplitt

Hejhej!

Tänkte att jag gärna hakar på här. Bor i Göteborg, är 26 år, har en son som blir 2 i augusti samt en till på väg nu i augusti. Alltid kul att träffa nytt folk och hitta på något. Glad

Själv räknar jag ner dagarna till semestern, denna och nästa vecka kvar bara.....

• Lowvie
    hallonsplitt skrev 2014-07-10 10:00:33 följande:

Hejhej!

Tänkte att jag gärna hakar på här. Bor i Göteborg, är 26 år, har en son som blir 2 i augusti samt en till på väg nu i augusti. Alltid kul att träffa nytt folk och hitta på något.

Själv räknar jag ner dagarna till semestern, denna och nästa vecka kvar bara.....

Hej hej vad roligt :) var i Gbg bor du? Skönt med semester...Ska du hitta på ngt speciellt eller blir det bara att vänta på lillen ? :)
  • hallonsplitt

Vi bor i Kviberg, i närheten av Gamlestaden, sedan ett år tillbaka, och trivs jättebra Glad

Vi har hyrt en stuga på Tjörn i en vecka med syrran och en kompis, så vi kommer bort lite grann. Men annars blir det till att utnyttja Göteborg, typ paddan, skärgård, slottsskogen. Vill hålla mig i närheten sen när det närmar sig.

Själva? Har ni några semesterplaner?

• Lowvie
    hallonsplitt skrev 2014-07-11 15:24:13 följande:

Vi bor i Kviberg, i närheten av Gamlestaden, sedan ett år tillbaka, och trivs jättebra

Vi har hyrt en stuga på Tjörn i en vecka med syrran och en kompis, så vi kommer bort lite grann. Men annars blir det till att utnyttja Göteborg, typ paddan, skärgård, slottsskogen. Vill hålla mig i närheten sen när det närmar sig.

Själva? Har ni några semesterplaner?

Låter som roliga planer. ..det är så fint väder nu så man måste passa på att hitta på roliga saker :)

Har du någon önskan om var du vill förlösa, östra lr Mölndal,?

vi ska till skåne och hälsa på mannens familj och kanske åka till Stockholm och hälsa på min familj.
  • hallonsplitt

Helst vill jag till östra, men det är för att jag gått hos aurora där och för at det är närmast. Var även på östra förra gången, så det är ju alltid trevligt när man känner igen sig.

Då får ni se lite av Sverige, alltid kul att komma iväg :)

• MallanQ

Hejhej!

Jag är 29 år och hemma med våran lilla tjej på två månader. Hittar gärna också på nåt:)

• Lowvie

Jag födde också på östra men ville helst vara på Mölndal eftersom jag hade hört så mkt positivt.

Ja precis roadtrippa lite :D ska på Sjöbo marknad på torsdag, gillar marknader så jag hoppas på fint väder :D

När har du bf?

Gick du över tiden med din första?

• Lowvie
    MallanQ skrev 2014-07-14 20:17:58 följande:

Hejhej!

Jag är 29 år och hemma med våran lilla tjej på två månader. Hittar gärna också på nåt:)

Hej hej!

Vi kanske kan planera en dag i Slottskogen med våra små :) om flera kan och vill

Jag har en liten grabb på 4 månader :)
  • MallanQ

Ja det vore jättetrevligt:) Min fru jobbar hela sommaren så jag och den lilla kan i princip vilken dag och vecka som helst:)

• hallonsplitt

Lowvie skrev 2014-07-14 21:48:58 följande:

När har du bf?

Gick du över tiden med din första?

Jag har bf 17 aug, sonen kom 10 dagar innan bf.

Är gärna med om ni ska till Slottskogen, efter denna veckan har jag semester så då kan vi lite närsom.

Och välkommen MallanQ!
  • Lowvie

Vad roligt!

Jag åker iväg till skåne imorgon men är hemma igen på lördag kväll så ska vi säga på söndag runt 12 i Slottskogen lr vid linneplatsen?

• hallonsplitt

Vi är  Varberg på söndag, och sedan såg jag att vi är upptagna i princip hela de följande två veckorna, ska vara på Tjörn ena veckan, så jag får tyvärr avböja en träff den här gången. Men hoppas jag kan haka på näst gång istället.

• MallanQ

Vi är också upptagna denna helgen tyvärr. Men gärna någon annan dag inom snar framtid:)

• hallonsplitt

Hej alla! :) Vad har ni haft för er nu under sommaren? Märks att man inte är inomhus lika mycket, aktiviteten på nätet är låg :)

Förra veckan spenderade vi ute på Tjörn i en stuga, supermysigt och full rulle hela tiden. Och kanonväder nästan hela tiden

• MallanQ

Hej hallå:)

Ja vädret har man inte kunnat klaga på denna sommaren i alla fall:) Men rätt skönt att det är lite svalare nu, blev rätt varmt för den lilla, speciellt på nätterna med den tropiska värmen å allt, då var det inte så härligt.

Vi har inte gjort så mycket i sommar, mest legat på en filt i skuggan å haft det gött bara :P

• EW1014

Hej får man haka på eller er denna tråden död? Så det se ett tag sedan. Jag sökar med lite nye vänner. Har en tjej på 4 och en på 1/2 år. Hadde varit roligt om nogon ville ses på en fika eller nogot. Kram

Svar på tråden söker vänner med barn i göteborg