• skorpion78

Vilken blöja tycker du är bäst till ditt barn och varför?

Vilken blöja tycker du är bäst?

• Svar på tråden Vilken blöja tycker du är bäst till ditt barn och varför?
  • Yonndax

Jag använder bara Libero på min son. Han blev röd i rumpan av pampers.
    Är nog väldigt individuellt. Prova dig fram.

• Duckan

Libero var det vi oftast köpte. Pampers upplevde vi som svampiga. Lids och Icas egna var absolut helt okej och köptes ibland.

• Sophie13

Använder bara Lidl s toujours. 20kr paketet, aldrig läckt och skonsam mot huden.. vore dumt att köpa ngt annat :)

• Natulcien

För oss fungerade Pampers bäst. Inga läckage, ingen röd rumpa, mjuka och goa. Libero var för hård och stel och läckte mest hela tiden. Några andra märken provade vi inte eftersom Pampers funkade så bra.
    Men nu är blöjperioden över. Skönt. Glad

• Nybblan90

Föredrar pampers före libero... Inte testat några andra. Jag gillar att pampers har mera stretch vid magen, till skillnad från libero som har resåren baktill och blir mera stum, upplever jag. Sen blir pampers mera som gelé, libero "känns" bättre när man klämmer på den och den är lite kissig, men det verkar bli mera "klumpar" och min pojke får veck och blir röd av att blöjan blir hård. Dock inga reaktioner från pampers som endel barn kan få :) men jag tycker båda är bra ändå, ingen direkt skillnad på lekage eller uppsugning tycker jag :)

• hanna021

vi har använt Bambo från Abenashop.se så slipper man släppa hem från affär utan får det till dörren samt suger de upp mer en både Pamper och Libero vi har testat med vatten.

• Liria

Testade Lidls -värdelösa, läckte, fick slänga ett helt paket.

Har använt tygblöjor (Poops) tills dottern började förskolan. Nu Pampers dry night. De läcker inte.

Svar på tråden Vilken blöja tycker du är bäst till ditt barn och varför?