FeliciaA2 skrev 2014-06-08 10:56:57 följande:
När jag läser övriga inlägg på denna site så får jag en känsla av att personen som skriver slår på allt och alla helt hämningslöst. Han slår på person A som är opponent till person B. Sen slår han på person B också.
Exempelvis så massakrerar han Rössner som är opponent till Kostdoktorn och Pfizer som menar på att "ät frukt och ta vår medicin" samt "undvik mättat fett". I nästa andetag massakrerar han Kostdoktorn som faktiskt har samma åsikter som han själv i mångt och mycket.
Sen fattar jag fortfarande inte vad länken till
www.omega-3.se/nyheter/har med din lilla enkät eller rubriken att göra. Diskussionen landar ju bland omega3 och att någon antagligen inte fått sin produkt såld via Kostdoktorn och att någon (kanske samme person) skriver av sig sin ilska gällande detta genom en ettrig attack.
Tänk på att ingen gör någonting "gratis": Inte ens du TS. Du är här för att du får ut någonting av detta.
Om nu Kostdoktorn tjänar pengar på LCHF - vad gör då den "traditionella" livsmedelsbranschen som säljer lågkalori men sötade saker? Vem har starkast ekonomiskt intresse i vår totala matkonsumtion? Ja inte är det då Kostdoktorn. Det är matindustrin!
Talade just med en läkare som doktorerat och forskat i näringslära, som såg på fettdoktorn och sa att han ser sjuk ut och har en massa fel. Själv har jag varit slank och frisk på att prioritera rapsolja. Det gäller att läsa på kritiskt då fettindustrin och andra göder de som ska vilseleda.
Idag hade fettdoktorn en heldag i TV med bara likasinnade, ganska märkligt.
Omega 3 var en komplettering.