Är hoppet ute för oss?
Vi har försökt få barn i ca. 1 1/2 år utan resultat. Det känns som ett enda långt maratonlopp. Mycket tårar, ibland är jag arg och vissa dagar känns det till och med som att jag ska ge upp hoppet helt och försöka vänja mig vid tanken att vi aldrig kommer och få barn.
Någonstans känner jag på mig att det är mig det är "fel"på. Jag har testat ÄL-stickor och enligt de så har jag ägglossning. Men det där sekretet som alla pratar om har definitivt inte. Mensen kommer också väldigt regelbundet. Känns ibland som jag har kronisk svampinfektion, får det i alla extremt lätt. Kan det försämra våra chanser?
Har berättat för min gyn och fick en påse för smermaprov samt en tid för mig själv för blodprover. Vi har inte bara orkat ta tag i det. Det kräver mod...men samtidigt vill man veta.
Finns det några som försökt så här länge som till slut lyckats med egen kraft????
Snälla hjälp. Ge mig råd hur vi ska lyckas ta oss igenom det här. Ingen vet ännu om våran sorg som är så tung och bära men det är skönt och skriva av sig ibland.
Tack!!! Kram!