• Bellissa

Stockholm Innovation & Growth

Jag tänkte ta tillfället i akt efter att ha läst en annan tråd här på FL om företagande och finansiering. 

http://www.stockholminnovation.com/

Är det någon här som har ett företag och har fått hjälp med affärsutveckling och liknande innan? Hemsidan och företaget ovan gör just det och jag själv som funderar och har många idéer till smarta lösningar tycker att det är kanon, så ni som har en erfarenhet kring företag som dessa kan väl berätta! 

Om ni går in på hemsidan och trycker på STING - BOLAG så kommer det upp några av de casen som de arbetar med nu, mycket smarta innovativa lösningar som man själv tänkt på. Men som mycket så har man ofta en idé men inte kunskapen om hur man går till väga för att sjösätta den. 

• Svar på tråden Stockholm Innovation & Growth
  • jonasjon

Jag skrev precis ett inlägg om de här bolagen också. Lustigt! Skulle kanske ha sökt innan och kollat om någon annan redan gjort det. Väldigt spännande bolag som är med i FastForward i år tycker jag. Många bra idéer!

STING är toppen om du har en bra och stabil plan för ditt företag och vill ta det till nästa nivå.

• Bellissa
    jonasjon skrev 2014-06-24 10:00:13 följande:

Jag skrev precis ett inlägg om de här bolagen också. Lustigt! Skulle kanske ha sökt innan och kollat om någon annan redan gjort det. Väldigt spännande bolag som är med i FastForward i år tycker jag. Många bra idéer!

STING är toppen om du har en bra och stabil plan för ditt företag och vill ta det till nästa nivå.

Vad roligt, vill jättegärna läsa din tråd också! Har du någon länk till den? :)
Svar på tråden Stockholm Innovation & Growth