Känner mig ensam - Trots sambo och 5 veckors dotter!?
Jag vet inte om det beror på amningshormonerna!? För såhär kunde jag känna under graviditeten också, ensam. Fast nu känns det iofs ännu värre, nästan som jag blivit övergiven eller sviken typ, fast att jag inte har det... Kan der bero på att våran 5 veckors bebis är väldigt gnällig på nätterna i några timmar och vägrar sova då så man själv blir jätte trött o hålla på med henne mitt i natten plus då om man ska upp tidigt, sen vaknar ju hon allt mellan varje till varannan timme för att äta/amma.... Så jag äter och sover dåligt helt enkelt, och sambon har börjat jobba nu oxå så jag vill låta han sova och jag är ensam hemma om dagarna, har inga vänner, eller jo men inga jag umgås med längre utan jag pratar endast med dom via internet, sms eller telefon. Dom enda jag egentligen har i min kontaktlista just nu är min familj med föräldrar o syskon och min farmor och min sambos familj ......och 2 kusiner.. Sen så känns de som sambon o jag umgås knappt längre, vi är typ aldrig nära känns de som o jag har flyttat ut till soffan pga att låta han sova då han ska jobba och tösen är ju gnällig på natten... Och ja, vi har inte haft sex ännu men jag fattar inte hur vi ska hinna det när tösen skriker så fort man lägger henne själv ???
Känner mig så ensam! Vill ha kärlek, närhet från min sambo oxå fast att det inte är lätt alla gånger när man har en 5 veckors bebis. Vill ha vänner att snacka skit med,,, inte bara med min sambo .
Blir detta bättre snart?? Jag menar när tösen blivit några månader, att hon sover längre kanske o sånt????