• Anonym (TS)

Mamman i string!?

Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?

• Svar på tråden Mamman i string!?
  • Anonym (Olga)
    Anonym (C) skrev 2014-07-04 00:18:49 följande:
    Det är typ precis samma sak som en bikini. BIG FUCKING DEAL!?

Och det är ohyfsat att öppna dörren iförd bikini också. Precis som att gå på teatern eller till biblioteket så avklädd. 

Jag är en nakenliberal person som gärna badar blandad bastu osv. Men nakenhet/avkläddhet ska aldrig tvingas på andra oombett. 

Jag tycker inte att det är ok beteende att gå så avklädd inför barnens kompisar. Det är en påtvingad intimitet och barnet är inte i ens sits där det utan problem kan säga nej. 

• Anonym (Nyfiken pappa)

Jag tänker såhär. Det kanske var så att mamman hoppades på att pappan skulle hämta?

• Anonym (Mel)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:30:15 följande:
    Mamman i string!?

Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?

Klart du överreagerar. Jag tycker att mammsor ska klä sig så. Hört talas om MILF?
  • Anonym (2014)

Tråden är nästan 10 år gammal.

• Ascendere

Hon hoppades väl att det skulle vara pappan som kom och hämtade.

men nej håller med om att det känns lite märkligt att gå omkring så när man har gäster.

• Anonym (Nyfiken pappa)

Har det hänt igen månne🤷?♂️

• Anonym (Jo)

Gammal tråd som väckts till liv.

• Anonym (Bella)

Nu har jag inte en son i den åldern (han är bara 3) men har två äldre döttrar och när t.ex 9-åringen har haft kompisar som sover över har det nog hänt att de har sett mig i bara trosor om de har kommit in på morgonen (sover i bara trosor eftersom jag har en nästan nyfödd som jag ammar så det blir lättast). Skulle inte gå runt i bara trosor och det skulle nog vara skillnad om det var pojkar än flickor.. Det är väl ingen jättegrej , hon var ju inte naken men kanske inte helt normalt. 

• Anonym (HJ)

Om du blev så provocerad av det, varför sa du inget till henne ? 

• Anonym (Nyfiken pappa)
    Anonym (HJ) skrev 2025-04-24 22:42:21 följande:

Om du blev så provocerad av det, varför sa du inget till henne ? 

Avundsjuka antar jag?
  • Anonym (Dottie)

Inte ok ! Men hon hade iaf något på sig till skillnad mot min morsa som gärna sprang runt naken I tid och otid framför allt och alla och håller på så än idag ...

• Anonym (stopp på snusket)

Heltäckande klädsel är väl det allra minsta man kan förvänta sig men helst även dok, nån jävla hyfs får det ju vara.

• Ascendere

Låter som att hon laddar upp för någon sorts American Pie scenario på lite sikt. 

Svar på tråden Mamman i string!?