• Anonym (så jävla ledsen)

Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(

Han runkade idag. Jag kommer nog inte att orka leva såhär länge till. Om det bara var att han inte hade någon sexlust alls så kunde man väl försöka leva med det, då är det ju inte JAG utan han kan inte hjälpa att han inte har någon sexlust. Men när han hellre runkar än att ha sig med mig, sin partner, då blir jag fan less. Ledsen. Känner mig så jävla oattraktiv! Jag är en ung, snygg tjej och jag vet att andra tycker att jag är attraktiv. Varför kan inte han, som jag älskar, tycka det? 

:(

• Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(
  • HäckHäxan
    Anonym (så jävla ledsen) skrev 2014-07-12 12:58:55 följande:

Vi hade sex idag så det känns mkt bättre nu... sen fick jag fixa mig själv nån timme senare och nu känner jag sånt lugn och kan njuta av min partner. Vi har det faktiskt jättebra i övrigt. Jag tror faktiskt att detta problemet ligger mycket på mig. Vi har faktiskt sex ofta ca en gång i veckan, vilket jag inser inte är så jävla sällan som det känns. Det är så frustrerande för mig eftersom jag vill ha sex en, gärna två gånger per dag. Jag skulle dock nöja mig med varannan dag. Jag tröttnar på att fixa mig själv hela tiden, eftersom jag inte blir riktigt tillfredsställd av det, utan jag behöver riktigt sex. 

I alla fall så ska jag prata med min husläkare om att byta p-piller till en sort som minskar min sexlust något. De jag är på nu BÖR minska lusten något men det gör de inte för min del så jag ska prova en ny sort. 

Jag har inga som helst vetenskapliga belägg för dessa kommande ord.

Men jag tror inte det hjälper, är man sexuell så är man. Jag är det, jag har provat massor av olika p piller ( av annat skäl ) Men de har aldrig sänkt min lust, lusten är den samma och den blir värre för varje år som går, den försvann inte när jag var gravid, den var inte borta efter att barnet föddes, hade jag kunnat så hade jag nog haft sex rätt direkt efter förlossningen osv. Åt en annan medicin en gång som många tydligen fått lägre lust av, men nej jag hade samma, däremot så gjorde den att det var svårt att få orgasm och ibland rent omöjligt, vilket gjorde att jag slutade med den för så kunde jag inte leva.

Man är helt enkelt olika skapta. 
    Jag hade lämnat om jag befunnit mig i det läget du är i nu. Kan inte se att det kommer bli bättre, bara sämre OCH i min värld förtjänar både jag och den mannen i så fall att få må bättre. Då kan han hitta någon som är nöjd med en gång i veckan och jag kan hitta någon som är mer på min planet där. Olika lustnivå stör mig inte så sanslöst, men att bli dissad för att den andra hellre vill runka hade stört mig, enormt.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Urban Turban)

Jojo. När en tjej masturberar får hon allt stöd av tjejerna. Om en kille runkar är han ett stort svin.Obestämd

• HäckHäxan
    Anonym (Urban Turban) skrev 2014-07-15 12:55:48 följande:

Jojo. När en tjej masturberar får hon allt stöd av tjejerna. Om en kille runkar är han ett stort svin.Obestämd

Har du verkligen läst eller bara du yttrade dig efter att ha läst rubriken?

Problemet är inte att han runkar utan att han hellre runkar än att ha de med sin partner som är villig. Där är problemet för TS.

Jag hade lätt förstått om en partner kände sig dissad ifall jag hellre onanerade än hade sex med honom, faktiskt.
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 00:46:58 följande:
    Jag har inga som helst vetenskapliga belägg för dessa kommande ord.

Men jag tror inte det hjälper, är man sexuell så är man. Jag är det, jag har provat massor av olika p piller ( av annat skäl ) Men de har aldrig sänkt min lust, lusten är den samma och den blir värre för varje år som går, den försvann inte när jag var gravid, den var inte borta efter att barnet föddes, hade jag kunnat så hade jag nog haft sex rätt direkt efter förlossningen osv. Åt en annan medicin en gång som många tydligen fått lägre lust av, men nej jag hade samma, däremot så gjorde den att det var svårt att få orgasm och ibland rent omöjligt, vilket gjorde att jag slutade med den för så kunde jag inte leva.

Man är helt enkelt olika skapta. 
    Jag hade lämnat om jag befunnit mig i det läget du är i nu. Kan inte se att det kommer bli bättre, bara sämre OCH i min värld förtjänar både jag och den mannen i så fall att få må bättre. Då kan han hitta någon som är nöjd med en gång i veckan och jag kan hitta någon som är mer på min planet där. Olika lustnivå stör mig inte så sanslöst, men att bli dissad för att den andra hellre vill runka hade stört mig, enormt.
    Kanske är det så, men jag hoppas du har fel! Jag har i alla fall en tid på VC imorgon för nya p-piller, så vi får se hur det går!
  • Anonym (Urban Turban)
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 13:34:33 följande:
    Har du verkligen läst eller bara du yttrade dig efter att ha läst rubriken?

Problemet är inte att han runkar utan att han hellre runkar än att ha de med sin partner som är villig. Där är problemet för TS.

Jag hade lätt förstått om en partner kände sig dissad ifall jag hellre onanerade än hade sex med honom, faktiskt.
    Jag menade bara i ren allmänhet. Om en tjej masturberar tycker man så synd om henne för att killen inte kan tillfredsställa henne. Om killen runkar är han dock ett stort svin.
  • Nöjd man
    Anonym (Urban Turban) skrev 2014-07-15 14:02:46 följande:
    Jag menade bara i ren allmänhet. Om en tjej masturberar tycker man så synd om henne för att killen inte kan tillfredsställa henne. Om killen runkar är han dock ett stort svin.
    ....det är din tolkning och uppfattning. Jag håller inte med och de är lika mycket omständigheterna som hur båda i relationen ställer sig till de asexuella förhållande de då har som ger hur jag och tror även många andra reagerar.
    ...du är den du är utifrån dina handlingar, inte vad du säger...
  • Anonym (Urban Turban)
    Nöjd man skrev 2014-07-15 14:09:22 följande:
    ....det är din tolkning och uppfattning. Jag håller inte med och de är lika mycket omständigheterna som hur båda i relationen ställer sig till de asexuella förhållande de då har som ger hur jag och tror även många andra reagerar.
    Det är lugnt. Vi uppfattar saker och ting olika och jag respekterar att du har en annan åsikt i saken.
  • HäckHäxan
    Anonym (så jävla ledsen) skrev 2014-07-15 13:40:37 följande:
    Kanske är det så, men jag hoppas du har fel! Jag har i alla fall en tid på VC imorgon för nya p-piller, så vi får se hur det går!
    Önskar dig all lycka till där och hoppas det fungerar för dig.

Personligen är jag alldeles för gammal för att skämmas för min lustnivå. Det är en del av min person. Delade fyra år av mitt liv med en man med betydligt lägre nivå. Högst okänt. Dock så gjorde han ju inte som din och funkade och sen dissade mig och vårt gemensamma sexliv så det funkade. Men hade han gjort som din så hade jag valt att gå mycket tidigare.
  • HäckHäxan
    Anonym (Urban Turban) skrev 2014-07-15 14:02:46 följande:
    Du umgås med märkliga människor?

Har aldrig stött på det fenomenet. I min värld har man ett gemensamt sexliv och ett var för sig om man vill och behöver det. Inget konstigt alls. Inte synd om någon där. Den med mer lust än den andra tar saken i egna händer het enkelt och svårare är det inte.
  • Anonym (Urban Turban)
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 14:30:48 följande:
    Du umgås med märkliga människor?

Har aldrig stött på det fenomenet. I min värld har man ett gemensamt sexliv och ett var för sig om man vill och behöver det. Inget konstigt alls. Inte synd om någon där. Den med mer lust än den andra tar saken i egna händer het enkelt och svårare är det inte.
    Tja.. Om tjejer är märkliga, så?..Flört

Tja, de nya pillerna fungerar. Jag har inte tappat lusten helt, men det känns liksom oviktigt. Jag går inte omkring och är frustrerad. Det är otroligt skönt! Nackdelen är väl att inte inte går omkring och tänker på min sambo heller längre. Jag brukade titta på honom länge och spänt, tänka på honom under dagarna osv. Det gör jag inte längre. Undrar om kärleken dör med sexlusten? Han runkar fortfarande, kommer sen in till min och har sex (förmodligen av dåligt samvete) ibland men slaknar halvvägs igenom. Och jag bryr mig inte ett dugg.

Det känns ledsamt att inte veta om jag älskar honom på det sättet längre.

• Tecum
    Anonym (så jävla ledsen) skrev 2014-07-30 12:38:16 följande:

Tja, de nya pillerna fungerar. Jag har inte tappat lusten helt, men det känns liksom oviktigt. Jag går inte omkring och är frustrerad. Det är otroligt skönt! Nackdelen är väl att inte inte går omkring och tänker på min sambo heller längre. Jag brukade titta på honom länge och spänt, tänka på honom under dagarna osv. Det gör jag inte längre. Undrar om kärleken dör med sexlusten? Han runkar fortfarande, kommer sen in till min och har sex (förmodligen av dåligt samvete) ibland men slaknar halvvägs igenom. Och jag bryr mig inte ett dugg.

Det känns ledsamt att inte veta om jag älskar honom på det sättet längre.

Det är inte lätt att hålla kvar kärleken om inte sexlivet funkar
Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(