• Anonym (Vad föredras?)

Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?

Vad gillar ni mest?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-01 20:00
    Motivera gärna svaret.

• Svar på tråden Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?
  • Noxema

Jag har bara haft erfarenhet av små till medelstora klittor. Min dröm är att få suga på en riktigt stor klitoris, ungefär som en liten kuk. Det vore härligt.

• Anonym (Inte)

Inte svar på frågan, men stora blygdläppar mmmmmm

• Anonym (Inte)

Gott o slicka o suga o nafsa mmm

• Anonym (man 50)

Bryr mig inte särskilt men har haft sex med en kvinna mer stor klitoris (som ett körsbär nästan och hård när hon blev upphetsad) en gång och det var väldigt sexigt. Viktigaste är att den reagerar på stimulans, inget är så trist som en klitoris som inte blir det minsta hård eller styv när man smeker den.

• Tom Araya

Är den synliga delen så stor att det börjar likna en mikropenis så tycker jag nog det är ganska avtändande. Annars blir det bra om hon har en klitta som fungerar och ger henne njutning och för mig gärna är lättslickad.

• Anonym (Jordgubbe)

Jag har en jordgubbe till klitoris och 4 skivor bacon till blygdläppar så jag ser ut lite som en engelsk frukost mellan benen. Blygdläpparna kan trilla ut på sidan i trosorna så jag får rätta till dem som en man rättar till paketet ungefär. Dessutom hyperkänsligt på gott och ont.

Har jag tighta kläder på mig så blir det inte kameltå utan en hel elefantfot. Ser ut som jag är transvestit med kläde på. Men ser rätt bra ut naken, dessutom blir det väldigt enkelt att hitta och även världens sämsta älskare kan tillfredställa mig utan problem. 

• Anonym (Gurka)

Ja den får ju vara som en liten saltgurka

• Tom Araya
    Anonym (Jordgubbe) skrev 2021-08-31 18:56:25 följande:

Jag har en jordgubbe till klitoris och 4 skivor bacon till blygdläppar så jag ser ut lite som en engelsk frukost mellan benen. Blygdläpparna kan trilla ut på sidan i trosorna så jag får rätta till dem som en man rättar till paketet ungefär. Dessutom hyperkänsligt på gott och ont.

Har jag tighta kläder på mig så blir det inte kameltå utan en hel elefantfot. Ser ut som jag är transvestit med kläde på. Men ser rätt bra ut naken, dessutom blir det väldigt enkelt att hitta och även världens sämsta älskare kan tillfredställa mig utan problem. 

Hahaha... vilken beskrivning! Skrattande

Plus och Skål för din humor och självdistans.
  • Anonym (Liten123)

Gillar både liten klitta/vårtgård som vårta

• Amadeus2

Har aldrig varit med någon kvinna med stor klitoris, men är nog som bröst och en penis i stånd eller inte spelar ingen roll. Vad jag själv föredrar är väl en normal stor som kvinnan själv gillar och kan ge henne njutning.

• Anonym (L)

Visste inte ens det kunde vara någon större variation. Men det skulle inte spela någon roll alls. Viktigast vore att hon var kåt på mig och att hon njuter, helst kommer hårt. 

Svar på tråden Vad gillar ni män mest, en stor eller liten klitoris?