• Esoada

Obekväma åsikter blir tystade på Familjeliv

Jag har märkt under den den tid jag varit med på Familjeliv att de knappt finns något utrymme för den med ovanliga, icke-PK åsikter, flera av mina trådar har blivit raderade och jag fått utstå näthat (som får stå kvar) medans mina inlägg blir raderade
    Är det några fler här som stör sig på debattklimatet här på FL?

• Svar på tråden Obekväma åsikter blir tystade på Familjeliv
  • Nerfherder

Man kan omöjligt vara seriös om man inte tror på förintelsen. Religion? Besök ett förintelseläger. Själv har jag varit i Theresienstadt.

• dfuoih
    Esoada skrev 2014-08-12 08:32:24 följande:

Jag kan bevisa att jag är en hon Glad

Det vore verkligen intressant att veta hur det skulle gå till.
  • Smecker
    Esoada skrev 2014-08-12 08:32:24 följande:

Det finns många seriösa personer som inte tror på förintelsen

Det är en oxymoron.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Esoada

Nu är det i alla fall klart och tydligt att man inte får yttrycka icke-PK åsikter på Familjeliv, man måste tro på förintelsen...

• Nerfherder

Ingen har sagt att du måste tro på förintelsen... Läs vad vi skriver. Räkna inte med några sympatier bara.

• dåligt7777777

Ha ha ha, detta är exakt som på ett annat forum,. ifokus s.k "support",, så skrattretande så man bara skakar på huvudet, totalt omöjligt och föra en vuxen debatt ha ha ha.

ölburk2 skrev 2014-08-09 15:10:53 följande:
     FL vill styra över svaren i deras riktning, å saboterar därmed all möjlighet till en öppen å konstruktiv debatt.
  • Jolt
    Esoada skrev 2014-08-12 18:23:48 följande:

Nu är det i alla fall klart och tydligt att man inte får yttrycka icke-PK åsikter på Familjeliv, man måste tro på förintelsen...

Har den inte hänt?
  • Nerfherder
    Jolt skrev 2014-08-20 19:47:10 följande:
    Har den inte hänt?
    Nu handlar inte tråden om förintelsen, bara så du vet.
Svar på tråden Obekväma åsikter blir tystade på Familjeliv