• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du Axelbandslös bh?
  • Stårschan

Nej. Ärligt talat tycker jag inte att det är så snyggt med axelbandslösa kläder överhuvudtaget, så även om jag hade haft kropp för axelbandslös BH hade jag nog inte utnyttjat möjligheten att använda den.

• Zoja

Nope, har inte hittat någon som håller sig på plats. Bär för övrigt näst intill aldrig kläder som "kräver" en axelbandslös BH.

• Paulina P P

Om jag bär en axelbandslös klänning har jag såklart axelbandslös BH under, men silikonbanden är ju inte supersköna direkt.

• Elwan

Ja om jag hittar någon som passar mig. Jag har 75G naturliga bröst som inte hänger någonting (vilket borde vara omöjligt jag vet!)
    Är just nu gravid dock så de kommer väl att bli mer normala med lite häng efter graviditeten och då kanske jag kommer att vilja ha mer stöd. Hittills så funkar det om jag hittar sådana i stl XXL som man kan knyta i ryggen. Hoppas även på att de ska krympa till en normalare stl efter graviditeten då de inte har växt något sen jag blev gravid.

Fattar att de kommer att bli större när mjölken kommer men efter det vill jag ha mindre. Kanske en nätt och fin C-kupa hade ju varit underbart!Skrattande

• LaFontaine

Förr gjorde jag det, men då jag numera knappt fyller upp en A-kupa räcker det med lite tejp över bröstvårtorna istället. 

• Mamori

Ja ibland, om jag har en klänning där bh-banden syns mycket och jag inte har någon bh som matchar i färg. Då har jag en vanlig där banden bara är borttagna. Inte lika trevligt men fungerar om det behövs. Händer väl kanske 2 ggr/mån

• HejPippi
    Rafael90 skrev 2014-08-09 14:42:56 följande:

Har för små bröst för det. Har aldrig hittat en som sitter uppe utan att forma sig som en spetsig trafikkon ungefär. Hade behövt det till vissa kläder dock.

Har du provat freebra? Tycker den sitter väldigt bra och den är relativt skön, inte direkt en vardagsbh dock...
  • Rafael90
    HejPippi skrev 2014-08-19 01:56:21 följande:
    Har du provat freebra? Tycker den sitter väldigt bra och den är relativt skön, inte direkt en vardagsbh dock...
    Är det en sån där klibbig gummiBH? Hade en sån för länge sen men den satt absolut inte bra, den lossnade och gjorde att jag såg ut som en alien när den satt på.
  • HejPippi
    Rafael90 skrev 2014-08-19 12:27:01 följande:

Är det en sån där klibbig gummiBH? Hade en sån för länge sen men den satt absolut inte bra, den lossnade och gjorde att jag såg ut som en alien när den satt på.

Haha ja det var en sådan jag menade :) okej nej jag förstår :)
  • Josephine96

Nej det kan man väl inte säga att jag har. Har en gammal  längst bak i en byrå som jag tjatade till mig från min mamma när jag var liten eftersom jag tycket den var fin, men använder den aldrig. Äger för den delen inga axelbandslösa kläder (ser gräsligt ut på mig) så behöver ingen.

Svar på tråden Använder du Axelbandslös bh?